ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ تیرماه را بخوانید.
محمد حسین مرادمند روز گذشته در رفسنجان نه به سبب گلزنی بلکه به سبب نمایش خوب درفاز دفاعی یکی از بهترین های مسابقه بود، شاید هم بهترین بازیکن زمین.
آنخل دی‌ماریا اعتراف کرد که سبک بازی یووه در ابتدا برایش مشکل‌ساز شده و زمان برده تا به آن عادت کند.
کاپیتان امروز پرسپولیس در مورد جنجالهای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی سکوت کرد.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
علی پروین با 20 حضور به عنوان بازیکن و 25 بازی در قامت سرمربی، رکورددار همه بازیهای شهرآورد است.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
قرارداد سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه پالما اسپانیا سه ساله است.
جان استونز، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، از اینکه به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیمش مقابل بایرن مونیخ انتخاب شد، متعجب است.
سرمربی صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که مقابل تراکتور سرانجام اولین برد خانگی را به دست بیاورند.
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
با مصدومیت علیرضا رضایی و خروج او از زمین، سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان سوم استقلال وارد زمین شد تا همه ۲۷ بازیکن این تیم در طول فصل جاری به میدان رفته باشند.
رائفی‌پور با اشاره به انتقادات اخیر حوزوی‌ها و هیاتی‌ها از خودش گفت: «من اشتباه هم دارم ولی توجه کنید که این زمین، زمین بازی اسرائیل و انگلیس است. همه این حملات هم پس از ماجرای اعدام جاسوس اکبری شروع شد. ما مطالبه کردیم که جاسوسان را مبادله نکنید، اعدام کنید!»
تیم ملی فوتسال زنان ایران درحالی عنوان قهرمانی در مسابقات کافا 2023 را کسب کرد که فرشته کریمی و سارا شیربیگی نیز به عنوان برترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات انتخاب شدند.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید زمان بازی برای هیچ بازیکنی در تیم او تضمینی نیست.
پیمان میری معتقد است رضا مهاجری می‌تواند نفتی‌ها را از این بحران خارج کند.
مدافع آبی ها درباره وضعیت خودش نیز گفت: متأسفانه شرایط من خوب نیست. در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ