نیمه اول این مسابقه سه صحنه مهم داشت. در اولین صحنه فرشید باقری به دلیل تکل خطرناک و کف پا روی مرتضی پورعلی گنجی باید به صورت مستقیم از زمین اخراج می‌شد که داور فقط به او کارت زرد نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
رئیس کمیته داوران کشتی گفت: قبول دارم در رابطه با کشتی امین طاهری و مرتضی جان‌محمدی اشتباه داوری صورت گرفت.
براساس گزارشی از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، روابط ایران و عربستان‌سعودی همواره تحت‌تاثیر رقابت راهبردی متحول شده‌است. در یک دهه اخیر رقابت راهبردی دو کشور چنان شدید بود که به قطع روابط رسمی منجر شد و دو کشور مدت زیادی در وضعیت عدم‌ارتباط قرار داشتند. اکنون نیز تغییر در محاسبات ژئوپلیتیکی دو کشور و نقش‌آفرینی مدیریتی چین به‌عنوان قدرتی بزرگ، این رابطه را در مسیر احیا قرار داده‌است.
کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داور بازی سپاهان و پیکان دو اشتباه بزرگ به سود سپاهان داشته است.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
اشتباه مدافع و دروازه‌بان آرسنال فرصتی عالی در اختیار کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، قرار داد تا در نیمه اول دیدار حساس دو تیم دروازه توپچی‌ها را باز کند.
کارشناس داوری: اشتباه در دو پنالتی بازی استقلال
مرعشی گفت: اگر بخواهم از دو اشتباه آقای هاشمی نام ببرم، می‌گویم یکی اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلاً تصمیم درستی نبود. شاید آقای هاشمی به خودش نگاه می‌کرده، به روحانیون در این سطح نگاه می‌کردند. دوم؛ اینکه آقای هاشمی بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به‌وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.
در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
ویدیو نشان می‌دهد که شیر نر جوان به اشتباه وارد قلمرو شیر‌های نر بزرگ شد و بهای این اشتباه را با جان اش پرداخت کرد. در پایان نیز لاشه این شیر نر جوان به یک کفتار رسید.
اشتباه گرفتن پرچم کرواسی با کاستاریکا سریال ادامه دار این دوره از جام جهانی است.
تصمیم عجیب کمک داور بازی امروز تراکتور و ملوان، صحنه مشابه دیدار شب گذشته تاتنهام و اسپورتینگ را خلق کرد.
بازی تهاجمی استقلال در نیمه دوم سرانجام نتیجه داد و آنها با ضربه محبی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند
بازی تهاجمی استقلال در نیمه دوم سرانجام نتیجه داد و آنها با ضربه محبی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند
مدافع جوان و باتجربه پیکان معتقد است قبل از گل ذوب‌آهن سجاد عاشوری روی او خطا کرده است.
هری مگوایر مدافع انگلیس در دیدار با آلمان دو اشتباه بزرگ داشت. اول پنالتی داد و بعد توپی را تقدیم به آلمان‌ها کرد که گل شد.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
در دقیقه ۲۷ بازی سجاد بازگیر روی اشتباه دو بازیکن استقلال توانست دروازه حسینی را باز کند.
نقض حکم محکومیت اکبر طبری تکذیب شد
حذف عجیب دو کشتی‌گیر ایران با اشتباه قهرمان سابق جهان
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ