فرمانده کل ارتش در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی ایران و پاکستان اظهار داشت: در حوزه هوایی نیز می‌توانیم این رزمایش‌های مشترک را داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان تیم ملی امید از جمله بازیکنان نو ظهور فوتبال ما است که فصل گذشته تحت عنوان تیم هوادار توانست خودش را به فوتبالی ها معرفی کند.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
کمیته بین‌المللی المپیک در ارتباط نزدیک با فدراسیون‌های مختلف رشته‌های ورزشی است و تمام تلاشش را برای حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات بین‌المللی به کار می‌گیرد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، از قهرمانی با این تیم در لیگ ایتالیا ابراز خرسندی کرد.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
مدیر ورزشی باشگاه اینتر می‌گوید به جز دور ماندن این تیم از رقابت برای کسب اسکودتو، اینزاگی در سایر مسابقات خوب کار کرده است.
معاون عملیات ارتش گفت: امروز با ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه توان پهپادی در نیروهای چهارگانه این امکان به وجود آمده که اقدامات آفندی علیه اهداف دوردست را به راحتی برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم پتانسیل صعود به رتبه‌های بالاتر را هم دارد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی پیرامون حواشی پیام ویدئویی خود به نشست کمیسیون مقام زن ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در مدت سه ساعت بیش از ۱۱ میلیون اصله نهال کاشت، گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها باشیم.
عارف رستمی می‌گوید مقابل استقلال می‌توانند از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: عقیده دارم که می‌توانیم به دور بعد مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم وگرنه هدایت تیم ملی را به عهده نمی‌گرفتم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان گفت: روی کاغذ می‌توانیم شیلی را در مسابقات جهانی شکست دهیم.
اختراع ویرایش ژن کریسپر به ما قدرت درمانی قابل توجهی می‌دهد. دانشمندان می‌توانند DNA یک فرد را در صورت نیاز بازنویسی کنند. با این وجود، تا زمانی که اوضاع به طور چشمگیری تغییر نکند میلیون‌ها نفری که کریسپر می‌تواند آنان را نجات دهد هرگز از آن سود نخواهند برد. ما باید و می‌توانیم جهانی با کریسپر را برای همه بسازیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
سرمربی تیم کاراته امید گفت: با توجه به تمرینات و انگیزه‌ای که در بین تک تک ملی پوشان وجود دارد، می‌توانیم نتایج خوبی در رده سنی امیدها در قونیه کسب کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توانیم در برنامه پنج ساله هفتم توسعه بر مشکلات به خصوص در حوزه بحث اقتصادی فائق بیاییم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق ورزشی در دنیا می توان به گونه ای از ظرفیت دیپلماسی ورزشی استفاده کرد که اساسا در مسابقات ورزشی ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگرفته و مسابقه ندهند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی ایران و پاکستان گفت: در حوزه هوایی نیز می‌توانیم این رزمایش‌های مشترک را داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ