جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در مدت سه ساعت بیش از ۱۱ میلیون اصله نهال کاشت، گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک BTM-۳ می‌تواند یک خندق در عمق یک و نیم متر و عرض تقریبا یک متر با سرعت ۷۳۱متر در ساعت حفر کند، این سرعت برای حفاری بسیار سریع است.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
افزودن بادام به رژیم غذایی نیم ساعت قبل از هر سه وعده غذایی اصلی در روز می‌تواند از پیشرفت دیابت جلوگیری کند. این مطالعه نشان داده که ما می‌توانیم سطح قند خون افراد پیش دیابتی را به کمک این استراتژی به حالت عادی بازگردانیم. در واقع روش مذکور به معکوس سازی پیش دیابت یا عدم تحمل گلوکز یاری می‌رساند.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
تعاریف متنوعی و گسترده‌ای با توجه به علوم مختلف ارائه گردیده است، اما به زبانی ساده می‌توانیم بگوییم داشتن استراحت و خواب مورد نیاز بدن در ساعات مشخصی را خواب کافی گویند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه مفتخر است که هم‌اکنون با ۳۲ دانشگاه کشور ارتباط دارد؛ ارتباطی که خروجی آن با ساخت شناورها، موشک ها، پهپاد‌ها و... قابل مشاهده است.
مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت و دلیل فیلترینگ، نه محدود کردن دسترسی افراد به اطلاعاتی خاص، که نگاه داشتن تمایز و مرز میان گفتار (discourse) رسمی از گفتار غیررسمی است. آن‌ها با فیلترگذاری قصد دارند که نشان بدهند در یک حیطه گفتمانی مشخص، مرز تمایزگذار میان سخن مشروع (قابل بیان) و نامشروع (غیرقابل بیان) چیست و مهم‌تر از آن اینکه چه‌کسی است که این مرز را مشخص می‌کند.
اسیدهای چرب امگا ۳ به کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب و مغز کمک می‌کند. نه تنها این، بلکه برخی تحقیقات نشان داده‌اند که امگا ۳ به طور بالقوه می‌تواند سرعت سلول‌ها را کاهش دهد یا از تبدیل شدن سلول‌ها به سلول‌های سرطانی جلوگیری کند. ویتامین D نیز برای سلامت کلی بدن مهم است.
مدیرکل دفترامور بیابان سازمان منابع طبیعی با اشاره به سرعت گسترش بیابان در کشور گفت:بیابان زایی فرآیندی خزنده است و می‌تواند با عواملی مثل تغییرات کاربری زمین و سوءمدیریت منابع آب تشدید شود.
بادام زمینی طبیعتی متعادل دارد. چاق کننده، مقوی و بسیار مغذی است. دارای پروتئین و املاح معدنی فراوانی بوده و سبب تقویت قوای مغزی و حافظه می‌شود. بادام زمینی سرشار از ماده‌ای به نام کولین است که در ساخت واسطه شیمیایی مؤثر در حافظه به کار می‌رود. با مصرف مواد غذایی حاوی کولین تا حدی می‌توان کمبود واسطه شیمیایی استیل کولین ناشی از سالمندی را جبران کرد و با کاهش حافظه مقابله کرد.
درحالیکه شراره‌های خورشیدی فورا به سمت زمین سفر می‌کنند، CME‌ها ممکن است ۱۵ تا ۱۸ ساعت طول بکشد تا به زمین برسند. از آنجایی که این شراره‌ها در فضا با سرعت‌های متفاوتی حرکت می‌کنند، با توجه به سرعت پایین حرکت‌شان، ممکن است روی هم انباشته شوند، و ما می‌توانیم تا چند روز آینده شاهد حضور آن‌ها باشیم.
این نوع سردرد‌ها که به سردرد‌های خوشه‌ای معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران، مدافع سیاست‌های این کمیسیون در حوزه شهرسازی است. او گفت: کمیسیون ماده ۵ با سیاست حل مشکلات شهر و گره‌گشایی از کار مردم، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در شش ماه اخیر یعنی از اول فروردین فعالیت‌هایش را سرعت داده است. همکاران ما و اعضای کارگروه فنی و همین‌طور اعضای کمیسیون با وقت‌گذاری بسیار خوب و با کار‌های شبانه‌روزی به کار سرعت بخشیده؛ به طوری که تقریبا می‌توانیم بگوییم نسبت به گذشته سرعت کار دبیرخانه بیش از چهار برابر شده ا
عضو شورای شهر تهران گفت: چگونه می‌توانیم مترو تهران را به دست کسانی بسپاریم که متوسط فعالیت آنها ۳ ماه است.
حسینی گفت: نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
محمدهادی مرادی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفتگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست. و آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود، اما معلم اقدامی نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
معاون گردشگری گفت: گردشگران برای تردد بیشتر از مترو استفاده می‌کنند. با توسعه اپلیکیشن‌های مرتبط با سفر می‌توانیم اطلاعات مربوط به ظرفیت سیستم حمل و نقل را با سرعت در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ