کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار عکسی از روملو لوکاکو و خوان کوادرادو در یک درگیری در بازی اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با انتشار خبر پیوستن ستاره کلمبیایی به اینتر و انتقال لوکاکو به یوونتوس مورد توجه قرار گرفت.
اسماعیلی گفت: امروز عمده روزنامه‌های ما شمارگان ۲الی ۳ هزارتایی دارند یعنی یک انتقال و مهاجرت مخاطب صورت گرفته است در مورد صداوسیما هم طبیعی است و این اتفاق ربطی به بحث‌های سیاسی امروز و دیروز ندارد و یک روند طبیعی در همه جای دنیا است.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
لیف درباره اهمیت این توافق گفت: ما فکر می‌کنیم این اتفاق خیلی خوب و بزرگی است. اگر ایران به تعهداتش عمل کند، یک گشایش مهم خواهد بود.
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.
مطهرنیا گفت: سفر امیرعبداللهیان به مسکو و اینکه می‌خواهد دوباره برجام به وسیله روس‌هایی احیا شود که این اتفاق می‌تواند از نظر بازار انرژی برای آن‌ها بحران باشد، نمی‌تواند اثرگذاری معنادار در حوزه عمل داشته باشد.
ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
دیداری که برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان «۶» امتیازی خواهد بود یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر است که می‌تواند منجر به تغییر صدرنشین پس از هفته‌ها شود.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
با تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان پس از مدت‌ها یک ورزشگاه فوتبال ایران می‌تواند با ظرفیت صد در صدی از مسابقات فوتبال میزبانی کند.
علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
ابرماه یک رویداد نادر و زیبا است که فقط چند بار در سال می‌توانید ببینید. وقتی این پدیده اتفاق می‌افتد، یک ماه بزرگ و درخشان در آسمان پدیدار می‌شود که هر که را به بالا نگاه کند، شگفت‌زده خواهد کرد.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
یکی از دانشجویان کارشناسی حاضر در دانشگاه و شاهد واقعه در روایتی برای «فرهیختگان» از وضعیت دانشگاه و تحولات آن روز گفته که در ادامه می‌خوانید.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
قبل از گل کوین یامگا اتفاق مشکوکی در محوطه جریمه مس کرمان رخ داد که می‌توانست یک پنالتی برای استقلال به ارمغان بیاورد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.
آنچه اکنون مهم است، واکنش هنرمندان چه در سینما و چه در تلویزیون است و اتفاقی که برای لرستانی رخ می‌دهد، یک آموزش بزرگ خواهد بود؟ آیا با هویت یابی یک چهره مشهور احترام گذاشته می‌شود و او همچنان در حرفه‌ بازیگری می‌تواند فعالیت کند یا همکارانش پشتش را خالی می‌کنند؟ این پرسش کلیدی است که زمان به آن پاسخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ