هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم پتانسیل صعود به رتبه‌های بالاتر را هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بحث مسائل مربوط به رنکینگ کسب مدال طلای قهرمانی آسیا می‌تواند ایران را در رتبه دوم پرافتخارترین تیم‌های قاره قرار دهد.
ایران در جایگاه نود و سوم رده‌بندی معتبرترین گذرنامه‌های جهان قرار دارد. دارندگان گذرنامه ایرانی می‌توانند بدون دریافت ویزا به ۴۴ مقصد بین‌المللی سفر کنند.
کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، در پایان دیدار تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت رئال برای به دست آوردن رتبه دوم جدول بی‌انگیزه نیست.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: نمی‌توانیم یک فرد هیات علمی را تنها بر مبنای رتبه H-index دانشمند بنامیم بلکه باید شاخص‌های همه جانبه‌ای برای سنجش و ارزیابی دانشمندان تعیین شود.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
سیارک ۲۰۲۳ DW در حال حاضر در فهرست ریسک بالای ناسا با عدد یک در مقیاس تورینو قرار دارد، بدین معنا که در حال حاضر نگرانی برای مردم در این باره وجود ندارد. اما در حالی که این سیارک اکنون در رتبه یک مقیاس تورینو قرار دارد، اما می‌تواند به عدد ۱۰ برسد که به معنای قطعیت برخورد با زمین است، اتفاقی که به طور متوسط هر ۱۰۰،۰۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد. . ناسا گفته است که در صورت رسیدن عدد تورینو به ۳، در این مورد به مردم هشدار خواهد داد.
تیم فوتبال فجرسپاسی موفق شد از سد میهمان خود گذشته و به جمع تیم های مدعی اضافه شود.
مربی ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا کند و رتبه‌اش را در جدول بهبود ببخشد.
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
به عقیده بازیکن نساجی، تقابل با استقلال در هفته ششم شبیه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید بود.
شبکه الجزیره قطر به نقل از یک مسئول عالی رتبه ایرانی اعلام کرد که اگر موضع آمریکا واقع‌بینانه باشد طی چند روز می‌توانیم به یک توافق حقیقی برسیم.
با نگاهی به درصد رتبه‌های زیر سه هزار در کنکور می‌توان دریافت که قبولی در مدارس سمپاد در پایه ششم در واقع خیلی زود تضمین کننده قرار گرفتن در رتبه زیر سه هزار و ورود به دانشگاه‌های برتر است و این یعنی دانش‌آموزان با هدایت والدین از ابتدایی مشغول تست‌زنی می‌شوند چرا که آزمون ورودی مدارس سمپاد هم آزمون‌هایی استاندارد نیست و همین آزمون یک بازار مالی کلان کتاب‌های کمک آموزشی و کلاس‌های آمادگی ورود به مدارس سمپاد را ایجاد کرده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.
داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.
داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین،تاکید کردند: شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهایی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی/ دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله/ فرجام خودربایی برای ازدواج!/ تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته/ جزئیات آتش سوزی در پارک پردیسان تهران/ بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا (ع)/ قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک/ ۳ برادر طراح اصلی سرقت بانک
با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.
این وضعیت از زمانی که الکسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ آمازون کوشش کرد، درآمدزایی‌اش را شدت بخشد، وخیم‌تر شد. الکسا در ازای خرید یک اشتراک که حق اشتراک سالیانه می‌توانست به هزاران دلار برسد، به وب‌سایت‌ها در رده بندی‌اش، رتبه می‌فروخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ