لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، از قهرمانی با این تیم در لیگ ایتالیا ابراز خرسندی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
علی مطهری گفت: امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریم‌ها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
یک خورش میوه‌ای، ارمغانی از شهر دامغان؛ یک غذای همه چیز تمام و مقوی. به جای گوشت در این خورش می‌توانید از مرغ هم استفاده کنید، اما تجربه این خورش با گوشت گوسفندی بسیار دلچسب است.
تردز به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت نام کنید و می‌توانید تمام حساب‌هایی را که قبلا در اینستاگرام دنبال می‌کردید را در برنامه جدید هم دنبال کنید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.
ریکاردو ساپینتو گفت که آنها هفت، هشت ماه است پولی دریافت نکرده اند ولی با تمام وجود برای قهرمانی می جنگند.
در تمام دستور تهیه‌های زیر از تخم مرغ استفاده شده است در صورتی که به تخم مرغ حساسیت دارید می‌توانید به اندازه تخم مرغ از پوره کلم یا لبو یا آب مرغ استفاده کنید. البته اضافه کردن تخم مرغ به ترکیب سوسیس باعث می‌شود که طعم بهتری پیدا کنند و شکلشان را بهتر حفظ نمایند.
کمیته بین‌المللی المپیک در ارتباط نزدیک با فدراسیون‌های مختلف رشته‌های ورزشی است و تمام تلاشش را برای حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات بین‌المللی به کار می‌گیرد.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید بهترین دمنوش بهاری را درست کنید. فصل بهار به رغم تمام زیبایی‌هایش برای برخی‌ها توام با کسالت و حتی افسردگی است، اما با اعتماد به معجزه گیاهان و شکوفه‌های بهاری، می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش آرامبخش، به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید و یک دمنوش ایده آل را به منوی روزانه خود اضافه کنید.
ژابی آلونسو می‌گوید لورکوزن برای قهرمانی در لیگ اروپا باید تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرد.
ما می‌توانیم مومنین را به چند دسته تقسیم کنیم؛ یک دسته آن‌هایی که معتقدند ما حق نداریم معترض زنان و دختران بی‌حجاب شویم و یک دسته آن‌هایی که می‌گویند ما باید برخورد بکنیم. این وسط آن بخش از حکومت که تندور‌ها هستند، دارند تمام اقشار و لایه‌های مختلف جامعه را در برابر همدیکر قرار می‌دهند. کم نیستند بانوان محجبه و مردان مومن و متدین که به‌هیج وجه اعتقاد ندارند باید با خانم‌هایی که بی‌حجاب هستند، برخورد فیزیکی شود. فقط این‌وسط تندرو‌ها هستند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت که او می تواند همین امروز قراردادش را فسخ کند.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
من به توانایی خودم ایمان دارم و می دانم با تمرین و تلاش بیشتر، می‌توانم به هر آنچه که می‌خواهم برسم.
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
معیدفر گفت: به لحاظ مکانی می‌شود گفت که اعتراضات حتی شهرهای ۲۰ هزار نفری و ۳۰ هزار نفری را هم در بر گرفته است جایی از ایران نیست که درگیر اعتراضات نشده باشد. از نظر گروه‌های اجتماعی هم اگرچه زنان و جوانان در محور این اعتراضات قرار دارند، ولی به یک عبارت می‌توانیم بگوییم تمام گروه‌های سنی دیگر با توجه به زمینه گسترده اعتراضاتی که از قبل وجود داشته، همدلی دارند.
کی روش پیام خود را با اقتباس از شعر «جان لنون» شاعر و موسیقی دان انگلیسی آغاز کرد و نوشت: «تمام کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که به رویا شانس بدهیم.»
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی «ما می‌توانیم» در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است، گفت: نیروی هوایی تمام همت خود را بر ارتقای توان و آمادگی رزمی گذاشته است.
رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: با اطلاعاتی که دارم در حوزه هوایی بزودی به وضعیتی خواهیم رسید که تمام تجهیزات مورد نیاز خود را نه تنها می‌توانیم تولید کنید بلکه قادریم به مرحله صادرات برسیم.
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ