معاون عملیات ارتش گفت: امروز با ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه توان پهپادی در نیروهای چهارگانه این امکان به وجود آمده که اقدامات آفندی علیه اهداف دوردست را به راحتی برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
شما می‌توانید برای تهیه این پلو می‌توانید از قسمت‌های مختلف گوشت استفاده کنید و آن راحتی برای تنوع غذایی تهیه کنید. بهتر است برای تهیه لای پلو قشقایی از گوشت تازه استفاده کنید و به دلخواه می‌توانید از ترکیب برنج ایرانی با دودی استفاده کنید تا عطر این غذا بیشتر شود.
شما می‌توانید از هر نوع گوجه فرنگی برای خشک کردن استفاده کنید یا آن را به راحتی خودتان خشک کنید، بهتر است برای خشک کردن از گوجه فرنگی‌هایی استفاده کنید که سفت‌تر باشند و زیاد آبدار نباشند.
دانه‌های فلفل قرمز معمولاً به راحتی جوانه می‌زنند. می‌توانید بذر فلفل را به صورت آنلاین هم بخرید، یا خودتان از فلفل چیلی رسیده برداشت کنید. بهتر است برای برداشتن دانه فلفل تند را انتخاب کنید، ابتدا دستکش بپوشید و آن را از وسط نصف کنید. دانه‌ها را با دست بردارید و در یک ظرف پلاستیکی کم عمق قرار دهید. سپس بگذارید حدود یک هفته در محلی با تهویه مناسب مانند آشپزخانه خشک شوند.
خواه برق رفته باشد و یا در تلاش برای صرفه جویی در هزینه‌های خود باشید راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به دستگاه‌های خنک کننده مصنوعی احساس راحتی کنید.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
بستنی زعفرانی یکی از انواع بستنی‌های سنتی ایرانی است که بسیار محبوب و پر طرفدار است و شما می‌توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید.
خرید کردن بخش استاندارد یک زندگی مدرن است. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که به راحتی می‌توانید ساعت‌ها را در فروشگاه‌های گوناگون سپری کنید، قیمت‌ها را در اقلام متفاوت مقایسه کنید و از این کار لذت ببرید، یا شاید ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
با یک راهکار بسیار ساده می‌توانید فایل تصاویر را به راحتی از گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم به کامپیوترتان منتقل کنید.
شیرینی حلزونی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد و شما می‌توانید این شیرینی خوشمزه را بدون فر و همزن برقی به راحتی در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر این شیرینی لذت ببرید.
سوپ جزء پیش غذا‌های بسیار خوشمزه در سراسر دنیاست که شما می‌توانید این سوپ خوشمزه را به راحتی تهیه کنید.
برای نخ کردن سوزن به راحتی با استفاده از یک چسب نواری می‌توانید این کار را انجام دهید.
نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو گفت: مسئله قیمت نیست، ما می‌توانیم به راحتی دارو‌های اطفال و بزرگسالان را با قیمت مناسب حتی از منبع اروپایی تامین کنیم. اما با توجه به سیاست «حمایت سنگین از تولید داخل» که به نظر می‌رسد مفهوم آن بیشتر «حمایت به هر قیمتی از تولید داخل است!»، تامین دارو در کشور با مشکلاتی مواجه شده است.
ناوبری سه دکمه‌ای مدت‌هاست که حالت پیش فرض اندروید نیست، اما اگر آن را از دست دادید، می‌توانید به راحتی آن را برگردانید. از Settings به System, Gestures بروید و سپس روی System Navigation ضربه بزنید. پیمایش اشاره‌ای به‌طور پیش‌فرض انتخاب می‌شود، اما می‌توانید روی ناوبری ۳ دکمه ضربه بزنید تا دکمه‌ها در پایین صفحه ظاهر شوند.
املت با نان باگت یکی از روش‌های تهیه املت خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با نان باگت و ژامبون و پنیر پیتزا این املت را تهیه کنید.
نماینده قزوین در مجلس گفت: برابر آمار‌ها ۸۰ درصد افراد بازداشتی ناراضی هستند، ناراضیانی که ما به راحتی می‌توانیم رضایت آن‌ها را کسب کنیم.
نماینده قزوین در مجلس گفت: برابر آمار‌ها ۸۰ درصد افراد بازداشتی ناراضی هستند، ناراضیانی که ما به راحتی می‌توانیم رضایت آن‌ها را کسب کنیم.
ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.
رهبر گروه الاهوازیه در اعترافاتش به همراهی و همکاری با منافقین اعتراف می‌کند، اما بیشتر از همه از مأموران امنیتی موساد و مأموران امنیتی سوئد یاد می‌کند. مشکل این است که طرح و برنامه‌شان با شکست روبه‌رو شده، به‌ویژه این ناکامی برای آن‌ها خیلی گران تمام‌شده، چون رهبر این گروه را به ایران آوردیم و مجازات کردیم. سوئدی‌ها باید بدانند که همان‌گونه که این‌ها را آوردیم، می‌توانیم مأموران امنیتی آن‌ها را هم بیاوریم.
کیک سیب شکلاتی یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کیک سیب شکلاتی طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این کیک فوق العاده با بافت و پف زیاد تهیه کنید.
اینترنت طبقاتی با دیواری آهنین در ایران شاید از دور راحت و سرراست و مشکل‌گشا به نظر برسد، اما وقتی زوایای آن را بر بستر اجتماعی و فرهنگی کشور نگاه می‌کنیم و جایگاه تاریخی ارتباطات را در میان مردم این سرزمین در نظر می‌گیرم، می‌توانیم از همین حالا پیش‌بینی کنیم که چه باده‌های ناخورده‌ای در رگ تاک خواهد بود.
پس از عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اکنون والپیپر‌های رسمی این سری نیز منتشر شده است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ