فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی ایران و پاکستان گفت: در حوزه هوایی نیز می‌توانیم این رزمایش‌های مشترک را داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش تایوان از تصمیم این جزیره برای برگزاری رزمایش هوایی و دریایی خود در هفته آینده خبر داد.
نیروی هوایی چین و امارات رزمایش مشترکی در شمال غرب چین در ماه آگوست برگزار خواهند کرد.
برای اولین بار فرانسه و ژاپن با هواپیماهای جنگی خود رزمایش مشترکی را برگزار می‌کنند.
نیروی هوایی ژاپن و فرانسه با هدف آنچه بهبود مهارت‌های تاکتیکی و تعمیق همکاری دفاعی خوانده‌شده است، برای نخستین بار رزمایش مشترک برگزار خواهند کرد.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که رزمایش نظامی مشترک این کشور با نیروی هوایی و دریایی ارتش روسیه به‌زودی برگزار می‌شود.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش هوایی خود به‌میزبانی آلمان در هفته آینده خبر داد.
نخست وزیر عراق با حضور در رزمایش نیروی هوایی با نام ابابیل یک، گفت: گفت که این برای اولین بار است که عراق شاهد چنین رزمایشی در آسمان خود است.
وزارت دفاع عربستان از برگزاری رزمایشی با حضور نیروهای نیروی هوایی ارتش این کشور در کنار شماری از نیروهای کشورهای دوست در یونان خبر داد.
رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با مشارکت نیروی هوافضای سپاه، نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش درحالی برگزار شد که برخی سامانه‌های پدافندی برای اولین بار عملیاتی شد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
توضیحات امیر سرتیپ رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا را در خصوص رزمایش پدافند آسمان ولایت مشاهده می‌کنید.
وزارت دفاع هوایی ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک نظامی با آمریکا بر فراز دریای ژاپن برگزار شد.
نیروی هوایی کره جنوبی امروز در بیانیه ای از برگزاری رزمایش مشترکی میان این کشور و آمریکا با مشارکت جنگنده‌های اف-۳۵ و اف- ۲۲ خبر داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
سخنگوی فرماندهی رزمی منطقه شرق ارتش چین امروز از برگزاری رزمایش دریایی و هوایی پکن نزدیک جزیره تایوان خبر داد.
نیروهای مسلح مصر رزمایش هوایی مشترکی را با نیروهای مسلح یونان با مشارکت جنگنده های خود برگزار کردند.
شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد دارند رزمایش هوایی مشترک برگزار نمایند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد در پاسخ به آزمایش موشکی کره شمالی، نیروی هوایی این کشور با نیروهای آمریکایی، رزمایش هوایی مشترکی برگزار کردند.
آزمایش موشکی کره شمالی در حالی انجام شده است که آمریکا و کره جنوبی مشغول برگزاری یک رزمایش هوایی گسترده در شبه جزیره کره هستند.
رزمایش مرکز جنگ هوایی و دفاع موشکی ۲۰۲۲ در امارات از روز گذشته شروع شده است.
فرمانده کل ارتش در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی ایران و پاکستان اظهار داشت: در حوزه هوایی نیز می‌توانیم این رزمایش‌های مشترک را داشته باشیم.
یک مقام آمریکایی خبر داد که این کشور رزمایش نظامی دریایی و هوایی جدیدی در تنگه تایوان برگزار خواهد کرد. یک مقام آمریکایی دیگر نیز مدعی شده است که چین بیش از ۱۲ کشتی نظامی، در اطراف جزیره تایوان مستقر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ