فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
عثمان دمبله راهی پاریس شد. وینگر فرانسوی روز پنجشنبه از فرودگاه ال پرات در بارسلونا راهی پایتخت فرانسه شد.
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
بر اثر وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای مسافربی در فرودگاه بین المللی موگادیشو در پایتخت سومالی، چندین نفر زخمی شدند.
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: این فرد از کارکنان فرودگاه نبوده که بخواهیم وی را اخراج کنیم و آن شرکت بخش خصوصی هم قصد اخراج وی را ندارد. این فرد در شغل خود سابقه خوبی داشته و این اقدامش جنبه طنز داشت.
جزئیات حقوق و مزایای حدود ۲هزار کارمند DAA که فرودگاه دوبلین (پایتخت ایرلند) را اداره می کند به دلیل حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سرویس های آن به نام Aon در معرض خطر نشتی قرار دارد.
تیراندازی در فرودگاه پایتخت مولداوی به کشته شدن دو نفر منجر شد.
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف اعلام کرد: پرواز‌ها به ایران طبق معمول انجام می‌شود.
پس از تهرانسر بیشترین دما‌ها به ترتیب در ایستگاه‌های ورامین با ۳۳.۶، فرودگاه امام ۳۲، شهریار ۳۰.۸ و چیتگر ۳۰.۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است. از سوی دیگر خنک‌ترین دمای استان نیز صبح امروز از ایستگاه فیروزکوه با میزان ۵.۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.
معترضان به سیاست‌های جدید دولت فرانسه امروز پنچ‌شنبه تظاهرات گسترده‌ای را در در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت این کشور برگزار کردند.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف وشرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام است. بقیه فرودگاه‌های کشور باز و عملیاتی است.
اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه‌ پایتخت آلمان تمام پروازهای مسافری این فرودگاه را زمین‌گیر کرد.
شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که در نتیجه انفجاری در ورودی فرودگاه نظامی در مرکز کابل، پایتخت افغانستان ۱۰ تن کشته و ۸ تن زخمی شدند.
به‌دنبال کشف یک وسیله انفجاری در مجاورت فرودگاه بین‌المللی پایتخت برزیل، وزیر دادگستری آتی این کشور از ارزیابی مجدد تدابیر امنیتی مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید برزیل خبر داد.
هواپیمای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هم اکنون در فرودگاه مینسک پایتخت کشور بلاروس بر زمین نشست.
هواپیمای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هم اکنون در فرودگاه مینسک پایتخت کشور بلاروس بر زمین نشست.
وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مقامات ترکمنی وارد فرودگاه عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان شد.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، فرودگاه پایتخت عراق تعطیل شده و پروازهای تهران-بغداد انجام نمی‌شود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه دارالسلام پایتخت تانزانیا شد و مورد استقبال رسمی لیبراتا مولا مولا وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.
کرمان- رئیس جمهور با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ