اسپیس ایکس ۵۴ ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه یک موشک فالکون ۹ از مقر فضایی کیپ کاناورال به فضا فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسکندری گفت: از ابتدای سال تاکنون به طور متوسط روزانه یک میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که از این میزان تولید ۵۴ درصد مربوط به واحدهای سیکل‌ترکیبی است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی و مأموریت‌ها انجام شد.
مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه که مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.
سرپرست اداره امور کارگزاران سازمان بورس گفت:حدود ۲۰ درصد از شرکت‌های کارگزاری اقدام خاصی برای افزایش سرمایه انجام نداده‌اند.
مدافع مس می‌گوید درگیری لفظی‌اش با بازیکنان هوادار مسئله خاصی نبود.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۵۴ درصد رشد داشته است.
نروژ در نظر دارد برای تقویت ارتش و توان نظامی خود ۵۴ تانک جدید به آلمان سفارش می دهد.
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: ۵۴ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
با دستور دادستانی تهران ۵۴ واحد تجاری در مرحله هفتم طرح قلع و قمع بناهای غیرمجاز در محله خلازیر تهران، با دستور و نظارت این دادستانی تخریب شد.
رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری ۵۴ نفر که سوالات جعلی کنکور و تجهیزات تقلب می‌فروختند، خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان گفت: ۵۴ شرکت تولیدی از ابتدای سال تاکنون با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضائی و حل موانع موجود احیا شد.
تارا در معامله امروز بورس کالا نسبت به معامله قبل ریزش ۵۴ میلیون تومانی قیمت را داشت.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری ۱۹.۵ میلیون نفر مسافر از طریق ناوگان ریلی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه ۵۴ هزار برگ گذر ویژه اربعین تحویل پست داده شده است، گفت: با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من می توانید مراحل صدور گذرنامه را مشاهده کنید.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.
درصد پرشدگی مخازن کشور به ۴۶ درصد رسیده است، در حالی که حجم آب ورودی به مخازن سد‌ها افزایش ۵ درصدی داشته و میزان خروجی از مخازن نیز ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ