ماموریت آرتمیس یک به مدار ماه که قرار بود دوشنبه هفته آینده ۱۴ نوامبر پرتاب شود به دلیل تندباد نیکول با ۲ روز تاخیر انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶نیروی دریایی ارتش فرمودند: مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ در گردش دور کره زمین در تاریخ دریانوردی کشورمان اتفاق نیفتاده بود.
جواد نکونام در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ استقلال، مأموریت بزرگی برای عبور از مشکلات و کسب رضایت هواداران این تیم دارد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
در یکی از عکس‌هایی که از دیدار شیخ زاید بن سلطان با فضانوردان ماموریت آپولو ۱۷ موجود است، وجود یک کتاب با نامی خاص بر روی میز جلب توجه می‌کند.
میکل آرتتا و سومین تساوی متوالی در مسیر کورس قهرمانی؛ این بدترین اتفاقی بود که امشب آرسنال تجربه کرد.
فضانوردان سعودی پیش از انجام ماموریت تاریخی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کردند.
سرمربی پرافتخار هوادار مقطع تاثیرگذار تاریخ این باشگاه را در پیش رو دارد.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
تصویری که در وب‌سایت LROC منتشر شده، یک پانورامای کامل را از قله‌ای به ارتفاع ۵۰۰۰ متر نشان می‌دهد که ناحیه‌ای تاریک و صاف در بالای آن قرار دارد. این یکی از مقاصد احتمالی آرتمیس۳ به شمار می‌رود و نسبتا نزدیک به همسایه خود قرار دارد که صخره‌ای به ارتفاع ۳۵۰۰ متر است.
زمانی که تازه حدود هفت ماه از پیروزی انقلاب گذشته، نظام مستقر نشده، گروه‌های مسلح در غرب کشور و خوزستان و بندر ترکمن آهنگ و جهت تجزیه‌طلبی را شروع کرده‌اند، سفارت امریکا هنوز اشغال نشده! صدام حسین انگیزه و ایده خود برای آغاز جنگ علیه ایران را به روشنی به روایت صلاح عمر العلی بیان کرده است. البته قبل از این تاریخ، صدام در آبان‌ماه ۱۳۵۷، در اوج شکل‌گیری انقلاب در ایران، برادرش برزان تکریتی را به عنوان فرمانده قرارگاه بصره منصوب کرد. ماموریت این قرارگاه، آمادگی امنیتی و اطلاعاتی برای جنگ با ایران بود.
رئال مادرید با فتح جام باشگاه‌های جهان تنها یک جام تا رسیدن به افتخار شماره 100 تاریخ خود فاصله دارد ولی در این راه رقیب سرسختی به نام بارسلونا را پیش رو دارد.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
فیفاپلاس در مقاله‌ای به بررسی پنج سوپراستار تیم ملی امریکا در جام جهانی پرداخته و مدعی شده این نسل، پرستاره‌ترین تیم تاریخ ایالات متحده در جام جهانی خواهد بود.
ناسا تصمیم دارد در ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) برای سومین بار تلاش کند تا ابر موشک SLS را همراه کپسول اوریون به فضا بفرستد.
طوفان «ایان» تاریخ انجام ماموریت آرتمیس یک را دوباره به تعویق انداخت. به این ترتیب پیش بینی می شود ماموریت سفر به ماه ناسا در صورت مساعد بودن شرایط در اواسط ماه نوامبر انجام شود.
طوفان «ایان» تاریخ انجام ماموریت آرتمیس یک را دوباره به تعویق انداخت. به این ترتیب پیش بینی می شود ماموریت سفر به ماه ناسا در صورت مساعد بودن شرایط در اواسط ماه نوامبر انجام شود.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
تاریخ انجام آزمایش سوختگیری موشک اس ال اس که قرار است ماموریت آرتمیس یک را انجام دهد، ۲۱ سپتامبر اعلام شده است. به این ترتیب تاریخ پرتاب موشک و کپسول اوریون ۲۷ سپتامبر خواهد بود.
علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند پنجمین کلین‌شیت متوالی خود در لیگ بیست و دوم را ثبت کند و رکوردی منحصر به فرد به جا بگذارد.
شاگردان بردیف خود را آماده تقابل با حریفی می کنند که فصل گذشته طی دو بازی رفت و برگشت مقابلش شکست خوردند.
ناو هواپیمابر «اچ‌اِم‌اس شاهزاده ولز»، تنها چند روز پس از حرکت از جنوب انگلیس و به منظور عزیمت به آمریکا، دچار نقص فنی شد و لنگر انداخت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ