با به تاخیر افتادن آغاز رقابت‌های لیگ خلیج فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، روز پنج‌شنبه در یک بازی تدارکاتی به پیکار یکدیگر خواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعیین تکلیف تیم‌های سید سوم لیگ قهرمانان آسیا رقبای احتمالی تیم‌های ایرانی را مشخص کرد.
تراکتور، بازیکن مازاد پرسپولیس و نساجی را خرید
سیدبندی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور 3+1 نماینده ایران اعلام شد.
با مشخص شدن 6 تیمی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک آنها را تایید کرده تکلیف سهمیه های آسیایی نیز مشخص شده، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد.
برخی از تماشاگران دیدار پرسپولیس و نساجی به روش‌های عجیب این تقابل را تماشا می‌کنند.
در شرایطی که هنوز چند ساعت تا آغاز بازی نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده، سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر پر شده است. این موضوع باعث شده درگیری‌هایی هم بین هواداران دو تیم به وجو بیاید.
از هفته سی ام لیگ برتر نساجی و پرسپولیس غروب امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه نساجی تهدید کرد تیمش را برای بازی با پرسپولیس به زمین نمی فرستد، معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد امور میزبانی این مسابقه ارتباطی به آنها ندارد.
ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل نساجی گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جداست، ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود.
استعفای مسوول برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس!
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین بازی خود در لیگ بیست دوم دقایقی پیش درحالی وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد که همزمان بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی نیز در این پرواز حضور داشتند.
نساجی – پرسپولیس. تعیین کننده سرنوشت قهرمانی است. پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار فارغ از نتایجی که در دیگر بازی ها رقم می خورد، در استادیوم شهید وطنی جشن قهرمانی می گیرد.
برای هفته آخر و دیدار تعیین کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.
پرسپولیس در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی می‌رود
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
استقلال با ترکیبی مشابه با بازی های قبل، به مصاف نساجی می رود تا سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.
نساجی مازندران تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ‌ برتر دو جدال سخت با تراکتور و پرسپولیس خواهد داشت.
بازیکن ملی پوش پرسپولیس شب کم فروغی را مقابل تراکتور تبریز پشت سر گذاشت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
تصاویری از لحظات هولناک ورود سیلاب به امامزاده داوود در پی بارندگی‌های پنج شب گذشته را ببینید.
برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی، تمیروف و امید عالیشاه گلزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ