جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه حجم تردد زائران در مرزهای مهران و شلمچه بالا است از زائران خواست برای خروج از کشور از دیگر مرزها خارج شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری دوجانبه ایران و پاکستان در ۲۰ ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت‌بخش نیست و گام بعدی ما ارتقا به حجم پنج میلیارد یورو است.
جهان‌تاب با اشاره به اینکه مقرر بود تا محدودیت ترافیکی در محور کندوان در مسیر مرزن‎آباد اجرا شود، تصریح کرد: به محض اجرای طرح محدودیت ترافیکی و مسدودیت به هموطنان اعلام می‌شود.
سرپرست هیأت باستان‌شناسی کانی وشتران ادامه گفت: مواد فرهنگی مکشوفه در لابه‌لای این معماری حجم زیادی از تکه سفال‌ها و در موارد انگشت‌شمار ظروف سفالی نسبتا سالم را در برمی‌گیرد که تمام آن‌ها به صورت ساده و تعداد زیادی از آن‌ها به صورت ترد و زمخت مشاهده می‌شوند که این مسأله احتمالا از تولیدات محلی و غیرانبوه با مواد و تکنولوژی بومی حکایت می‌کند.
امارات و هند برای دستیابی به تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ هدفگذاری کرده اند که با توجه به افزایش حجم تجارت دو کشور طی ماه های گذشته به نظر می رسد رسیدن به این هدف امکانپذیر خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
وزیر اقتصاد گفت: ۳۵۶ طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۱ میلیون دلار مجموع سرمایه گذاری خارجی از ابتدای فعالیت دولت تا فروردین ۱۴۰۲ بوده است.
معدن مس سونگون در استان آذربایجان شرقی از نظر حجم ذخایر مس در غرب آسیا و شمال آفریقا بی‌مانند است
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال حجم انتقال گاز به ۲۸۰ میلیارد مترمکعب برسد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه ۹ دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم، اما روان است و گره ترافیکی نداریم.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود.
یکی از علت‌های نپختن خمیر پیتزا حجم زیاد مواد روی پیتزا است. حجم زیاد مواد از ترد شدن پیتزا جلوگیری می‌کند پس نباید روی خمیر پیتزا را با مقدار بسیار زیادی از مواد پیتزا پر کنید.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد و گفت: بزرگراه نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می‌شود.
طبق آمار‌ها حجم ورودی زائران در ۶ پایانه مرزی زیاد شده است. اما در این بین مرز مهران از لحاظ تردد جمعیت رکورد زد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
خرم‌آباد- مشاهدات میدانی خبرنگار مهر از وضعیت آزادراه اراک به خرم‌آباد طی شب گذشته نشان‌دهنده حجم ترافیک پشت عوارضی این آزادراه است که بخشی از آن به افزایش تردد زائران اربعین برمی‌گردد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین اخبار ترافیکی تهران گفت: حجم ترددها در نواب زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ