کمیسیون فدرال تجارت آمریکا( FTC) از یک شرکت دلالی داده به نام «کوچاوا»(Kochava) شکایت و آن را متهم کرد اطلاعات موقعیت مکانی عده ای از کاربران را فروخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا(FEC) مشغول بررسی دادخواستی است که از این سازمان می خواهد تبلیغات سیاسی که با استفاده از هوش مصنوعی کاندیدای رقیب را تخریب می کند، قانونمند سازد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مشغول تحقیق درباره نقض قوانین حمایت از مصرف کننده توسط «اوپن ای آی» است.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
یک قاضی دادگاه در آمریکا درخواست کمیسیون فدرال تجارت این کشور مبنی بر توقف موقت ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را قبول و یک جلسه استماع در هفته آینده تعیین کرد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از دادگاهی در این کشور خواسته به طور موقت  ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را مسدود کند.
مایکروسافت  ۲۰ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
فیس بوک به سواستفاده از داده های افراد زیر سن قانونی متهم شده و اکنون کمیسیون فدرال تجارت آمریکا پیشنهاد کرده درآمدزایی شرکت از داده های این دسته از کاربران ممنوع شود.
رهبران کمیسیون فدرال تجارت آمریکا شرکت هایی را که از هوش مصنوعی برای نقض قوانین علیه تبعیض یا فریبکاری سوء استفاده می کنند، تعقیب خواهد کرد.
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال تنظیم قانونی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد خدمات اتصال ماهواره‌ای را مستقیماً به گوشی‌های موبایل ارائه کنند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
مایکروسافت باموانع جدیدی برای خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (توسعه دهنده بازی های رایانشی) روبرو شده زیرا انویدیا و گوگل درباره این فرایند به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا اعلام کرد اپیک گیمز برای تسویه اتهامات جمع آوری غیرقانونی اطلاعات کودکان و فریب کاربران برای انجام خریدهای ناخواسته باید ۵۲۰ میلیون دلار جریمه بپردازد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ادغام یک شرکت توسعه دهنده اپ سلامت واقعیت مجازی در فیس بوک را به دادگاه کشانده و پیش بینی می شود مارک زاکربرگ نیز در این دادگاه شهادت دهد.
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.
طبق قوانین جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر سرویس های اینترنتی را انتخاب کنند.
به گفته یکی از اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا «شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده آمریکا» (CFIUS) باید اقدامی جهت ممنوعیت تیک تاک انجام دهد.
مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متاپلتفرمز قرار است برای شکایت کمیسیون فدرال تجارت در یک دادگاه شهادت دهد.
کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از جریمه فروشگاه آنلاین دریزلی و مدیرعامل آن به علت نشت اطلاعات ۲.۵ میلیون کاربر در فضای مجازی خبر داد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) تحقیقات درباره خرید شرکت «آی ربات» توسط آمازون را به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار آغاز می کند.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا درباره پیروی اپراتورهای موبایل از قوانین مربوط به نحوه اشتراک گذاری داده های مکانی کاربران تحقیق می کند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا قصد دارد به طور رسمی قانونگذاری درباره امنیت داده های جمع آوری شده توسط فناوری های نظارتی را گسترده تر کند.
اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا رای به انجام تحقیقی برای بررسی سرویس رسانی، مونتاژ و تولید در فضا (ISAM) دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ