کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ادغام یک شرکت توسعه دهنده اپ سلامت واقعیت مجازی در فیس بوک را به دادگاه کشانده و پیش بینی می شود مارک زاکربرگ نیز در این دادگاه شهادت دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
و بالاخره ۱۰۰ میلیون سال بعد. اقیانوس اطلس به «هیچ» تبدیل شده، قاره آمریکا تقریبا در برابر آفریقا قرار می‌گیرد، آفریقا از قبل با اوراسیا ادغام شده است… ما دوباره یک ابر قاره برای خود داریم! پانگه آ پروکسیما!
دانشمندان معتقدند سیاه‌چاله‌های عظیم در مراکز کهکشان‌ها وقتی به هم می‌رسند، در یک حرکت رقص‌وار با یکدیگر جفت می‌شوند. در حین چرخش این جفت‌های دوتایی، قبل از اینکه این سیاهچاله‌ها درنهایت در یکدیگر سقوط کرده و ادغام شوند، امواج گرانشی به فضا ساطع می‌شود.
مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی تاکید کرد: برنامه ما در طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه آزاد به این سمت حرکت می‌کنیم که بتوانیم به ۳۲ واحد استانی برسیم به این معنی که هر استان یک دانشگاه داشته باشد و واحد‌های دانشگاه آزاد در دانشگاه استانی ادغام شوند. این برنامه برای سایر دانشگاه‌ها نیز اجرایی خواهد شد.
یک قاضی دادگاه در آمریکا درخواست کمیسیون فدرال تجارت این کشور مبنی بر توقف موقت ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را قبول و یک جلسه استماع در هفته آینده تعیین کرد.
محققان یک رباط مصنوعی ساختند که بیشتر از بهترین مواد بالینی موجود در بازار با استخوان میزبان ادغام می‌شود.
ستاره‌ها و گاز و غبار آنقدر زیاد است که سیاهچاله می‌تواند خیلی سریع بزرگ شود؛ و از آنجایی که بسیاری از کهکشان‌ها در طول عمر طولانی خود بار‌ها و بار‌ها با هم برخورد می‌کنند، سیاهچاله‌های عظیم راه آماده‌ای برای برخورد و ادغام به سیاهچاله‌های کلان سنگین‌تر دارند.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
یک شرکت مسافرتی در حال ادغام هوش مصنوعی است تا به کمک آن برنامه‌های سفر تهیه کند. مسافران احتمالی به صورت مستقیم در سایت با چت جی‌پی‌تی گفتگو می‌کنند
یک شرکت چینی امروز از مدل هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرده که قدرت چت‌بات‌های مختلف را تقویت می‌کند و در آینده نزدیک در همه برنامه‌های این شرکت ادغام خواهد شد.
برخورد و ادغام کهکشان‌ها یک پدیده رایج در کیهان است و پژوهش‌ها نشان می‌دهد که پنج تا ۲۵ درصد از کهکشان‌ها در حال حاضر در حال ادغام هستند.
پولیتیکو می‌نویسد که امریکا امیدوار است تا با «ادغام» اسراییل در منطقه، یک بلوک عربی- اسراییلی قدرتمند علیه ایران در منطقه ایجاد کند. بلینکن در عین حال تاکید کرد که تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط اسراییل با کشور‌های عربی، به هیچ‌وجه جایگزین پیشرفت گفتگو میان اسراییل و فلسطین نیست.
نادر انقطاع دانشمندی ایرانی- آمریکایی است که در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا در رشته مهندسی برق و سیستم‌ها مشغول به کار است. او بنیان‌گذار حوزه متاترونیک نوری است؛ شاخه‌ای که نانوالکترونیک ونانوفوتونیک را با یکدیگر ادغام کرده است. دکتر انقطاع بعد
در تحقیق جدید ستاره شناسان ادغام دو ستاره نوترونی را ردیابی کردند که به ایجاد یک سیاه چاله منجر شد. با این وجود آنها سیگنال هایی از یک مرحله میانی عجیب کشف کردند که مربوط به ستاره های نوترونی بسیار سنگینی بود که فقط برای چند میلی ثانیه وجود داشتند.
وزارت امور خارجه فرانسه: این موسسه یک مرکز فرهنگ و بحث است که در سال ۱۹۸۳ با ادغام هیئت باستان‌شناسی فرانسه در ایران، که خود در سال ۱۸۹۷ تاسیس شده بود و موسسه فرانسوی مطالعات ایرانی در تهران، که در سال ۱۹۴۷ توسط هانری کوربین تأسیس شده، ایجاد شد.
دریافت بازخورد از دیگران می‌تواند ناخوشایند، ناامید‌کننده یا حتی آزاردهنده باشد. شاید افرادی که بازخورد می‌دهند همه جنبه‌ها و واقعیت‌های یک موضوع را در نظر گرفته باشند یا بازخورد خود را طوری بیان می‌کنند که گویی بیشتر از شما می‌دانند. صرف نظر از سطح دانش آنها، جست‌وجو، دریافت و ادغام بازخورد از تمام سطوح سازمانتان برای دستیابی به دیدگاه وسیع‌تر مهم است.
یک فعال یمنی اعلام کرد: هدف «توافق ابراهیم» که سعودی آن را تبلیغ می‌کند، ادغام «اسرائیل» در منطقه است.
تولد سازمان‌هایی با ماهیت اطلاعاتی و امنیتی درون نهاد‌ها و قوا اتفاق عجیبی نیست. روندی ثابت طی ۴ دهه که در سال ۱۳۸۸ با ادغام معاونت اطلاعات سپاه و چند معاونت دیگر از جمله معاونت اطلاعات راهبردی سپاه و تولد «سازمان اطلاعات سپاه» به اوج خود رسید. حالا مجلس یازدهم در طرحی که اردیبهشت سال جاری در دستورکار قرار داده به دنبال ارتقای یک معاونت در قوه قضاییه به «سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» است، اگرچه گفته می‌شود این سازمان کار اطلاعاتی و امنیتی درونی برای دستگاه قضا را بر عهده دارد کما اینکه در سپاه نیز «سازمان حفاظت اطلاعات سپاه» این مهم را بر عهده دارد.
در این مطالعه تحقیقی از کلاس نسبتاً جدیدی از مواد فوق نازک به نام «نیمه رسانا‌های دوبعدی» استفاده شد و نتیجه این کار اثبات مفهوم برای یک طیف سنج است که می‌تواند به راحتی در تعدادی از فناوری‌ها مانند پلتفرم‌های بازرسی کیفیت، حسگر‌های امنیتی، آنالیزور‌های زیست پزشکی (بیومدیکال) و تلسکوپ‌های فضایی ادغام شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری پس از الحاق انجمن کراس فیت به فدراسیون وزنه برداری گفت: این ادغام یک برد دوسویه است.
همانطور که پیش بینی می شد کمیسیون اتحادیه اروپا یک تحقیق کامل درباره فرایند خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» توسط مایکروسافت و به قیمت ۶۹ میلیارد دلار انجام می دهد.
سازمان حقوق بشر اروپا-عربستان از تهیه وعده غذا برای یکی از افراد تحت تعقیب امنیتی، به عنوان یکی از اتهامات «احمد آل ادغام» نوجوان محکوم به اعدام از سوی رژیم سعودی نام برد.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.
نماینده حزب صادقون عراق گفت که درخواست‌های انحلال حشد شعبی یا ادغام آن در نهادهای دولتی یک دسیسه خارجی است که ما هرگز اجازه پیاده شدن این طرح را نمی‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ