کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
دادگاه فدرال استرالیا به واحد محلی شرکت دل دستور داد ۶.۴۶ میلیون دلار آمریکا غرامت برای تولید محتوای گمراه کننده بپردازد.
بدهی و جریمه 70 میلیاردی یک شرکت وزارت ورزش به مالیات
نروژ تهدید کرده در صورتیکه شرکت متا چالش های حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات کاربران را برطرف نکند، روزانه ۱۰۰ هزار دلار جریمه می شود.
عباس عبدی در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر نوشت: قدری به کیفیت بپردازید. تهدید اثر عکس دارد، کاش این را می‌فهمیدند.
مهمترین مشکل بانک‌ها عدم رعایت حاکمیت شرکتی است و مجموعه نظام باید به بانک مرکزی کمک کند. علاوه براین برخورد با بانک‌های ناتراز نباید به شکلی صورت گیرد که مردم آسیب ببینند و باید بانیان و سهامداران عمده آن بانک‌ها جریمه شوند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، از جریمه ۲۰۲ میلیارد ریالی شرکت متخلف در عرضه خارج از ضوابط ۵۰۰ تُن نخود خبر داد.
شرکت متا پلتفرمز به دلیل عدم پیروی از هشدار دادگاه عالی اتحادیه اروپا درباره انتقال داده های کاربران اروپایی فیس بوک به سرورهای آمریکا با جریمه بی سابقه روبرو است.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
جریمه‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمندان مورگان استنلی از چندین هزار دلار شروع می‌شود و برای برخی به بیش از یک میلیون نیز می‌رسد!
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
شرکت اریکسون ۲.۳ میلیارد کرون معادل ۲۲۰ میلیون دلار برای جریمه پیش بینی شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا مربوط به پرونده پرداخت رشوه از سوی این شرکت به گروه تروریستی داعش در عراق کنار گذاشته است.
کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند(DPC) متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک را به دلیل نقض قانون حریم خصوصی داده های اتحادیه اروپا  ۳۹۰ میلیون یورو جریمه کرده است.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز جمعه اعلام کرد که با شرکت چند ملیتی دانفوس ای/اس به توافقی برای حل‌وفصل پرونده‌های مربوط به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سوریه و سودان به توافق دست یافته است.
فاکسکان بزرگترین پیمانکار تجهیزات الکترونیکی جهان احتمالا به زودی با جریمه ای از سوی دولت تایوان روبرو می شود زیرا به طور غیر مجاز  در یک شرکت تراشه سازی چینی  سرمایه گذاری کرده است.
رگولاتور داده های خصوصی ایرلند جریمه ای ۲۶۵ میلیون یورویی برای فیس بوک وضع کرده و به این ترتیب مجموع جریمه های شرکت مادر آن( متا پلتفرمز) به حدود یک میلیارد یورو می رسد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه ملی را برای لیگ‌ رده‌های سنی ۱۶ آبان اعلام کرد و به باشگاه‌ها هشدار داد که شرکت نکردن در این مسابقات با جریمه همراه خواهد بود.
دادگاهی در برزیل جریمه ای ۱۹ میلیون دلاری برای اپل تعیین کرده و به شرکت دستور داده همراه آیفون شارژر نیز بفروشد.
یک دادگاه فرانسوی جریمه ۱.۱ میلیارد یورویی که علیه شرکت اپل برای رفتار ضد رقابتی تعیین شده بود را به ۳۷۲ میلیون یورو (۳۶۶.۳۱ میلیون دلار) کاهش داد.
شرکت آمازون با جریمه ای تا سقف ۱۲ میلیون روبل (۲۰۴ هزار دلار آمریکا) در روسیه روبرو است زیرا محتوای غیرقانونی در این کشور را حذف نکرده است.
پارلمان اندونزی لایحه جدیدی درباره حفاظت از داده های خصوصی تصویب کرده که طبق آن افرادی که قانون را نقض می کنند با ۶ سال زندانی و شرکت های متخلف با جریمه های نقدی روبرو می شوند.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ