رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد که «نشستن» قاتل خاموش برای مردم جهان و ایران است و خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مهدی هاشمی نسب در بازی با ملوان روی نیمکت آبی ها می نشیند.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
جی زی، رپر مشهور امریکایی، در صورت مجرم شناخته شدن مالک تاتنهام، برای خرید این باشگاه اقدام خواهد کرد.
شفت- فرماندار شفت از به بار نشستن ۶۵ درصد از خوشه های برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین برداشت رسمی برنج در شالیزارهای شفت از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود.
نماینده هلال‌احمر ایران در نشست بین‌المللی کاهش خطرات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی گفت: امیدواریم پایبندی دولت‌ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم‌شدن زمین را کاهش دهد.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
آبادان- لایروبی نشدن اروندرود به جایی رسیده که چنانچه دولت سریعاً اقدام عملی در این خصوص نکند، کشتی‌های ورودی به دلیل کاهش شدید عمق این رودخانه به گل نشسته و عملاً متوقف می‌شوند.
مهدی محمدنبی گفت:حضور نمایندگان کشورهای مختلف در کنار میز سرمربی ایران نشان‌دهنده قدرت فوتبال ما است.
عضو شورای شهر تهران گفت: اینکه بخواهیم روی زخم بنشینیم و هر روز شهر را به حاشیه ببریم، درست نیست.
بهترین راه برای نشستن نوزاد در کالسکه، استفاده از پشتیبان سر و گردن نوزاد است. در این صورت، سر و گردن نوزاد به درستی پشتیبانی می‌شود و نیازمندی‌های آن برطرف می‌شود.
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
شورای امنیت سازمان ملل نشستی را با محوریت بررسی خطرات مربوط به افزایش تجارت اسلحه در دنیا برگزار می کند.
محرومیت یک جلسه بهزاد غلامپور تعلیق شده بود و به همین خاطر او توانست مقابل پیکان روی نیمکت بنشیند.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
شایع‌ترین مشکلی که می‌تواند به واسطه نشستن در وضعیت W شکل بگیرد، در رفتگی است. همچنین، این وضعیت می‌تواند موجب کوتاه و سفت‌تر شدن عضلات شود، که در نتیجه آن، توسعه مهارت‌های حرکتی، تعادل و هماهنگی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. نشستن در وضعیت W می‌تواند بر عضلات تنه تاثیرگذار باشد، زیرا آن‌ها تضعیف می‌شوند و توسعه نیافته باقی می‌مانند.
مرتضی مهرزاد که علاقه زیادی به شعر و ادبیات دارد آخرین دو بیتی‌اش را برای مادرش سروده است.
فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت که انتظار دارم یک بازی جذاب را شاهد باشیم.
دولت هند به دلیل خطرات ایمنی احتمالی از شرکت آمازون خواسته فروش ابزارهای مخصوص غیرفعالسازی هشدار نبستن کمربند ایمنی خودرو را متوقف کند.
یک نفتکش به طول بیش از ۲۵۰ متر اکنون در عرض کانال در کانال سوئز همانند آنچه که برای کشتی پانامایی Evergiven اتفاق افتاد، به گل نشسته است.
تعطیلی روز یکشنبه در اروپا مانع از اعلام رسمی جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال شد.
بر اساس حکمی از سوی غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، مجتبی مدرس‌زاده جایگزین محمدرضا رمضانی دبیر کل پیشین اتاق ایران شد.
نقل قولی از نلسون ماندلا در مورد دیدارش با رهبری از کتاب ماندلا؛ مبارز بی‌کینه را در ادامه می خوانید.
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تاکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ