تعطیلی روز یکشنبه در اروپا مانع از اعلام رسمی جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از شروع بازی هواداران فولاد علیه سرمربی خود شعار دادند و این موضوع تمام شدنی نیست.
ایلکای گوندوگان در نشست خبری امروز خود گفت که هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته ولی بارسلونا را شهری زیبا برای زندگی توصیف کرد.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات وارده و ادعاهای واهی در برخی قطعنامه‌های صادره نشست سران اتحادیه عرب را حرکت در مسیر نافرجام گذشته توسط اتحادیه دانست.
در نشست نقد و بررسی کتاب «تغییر در حکمرانی قضایی»، موضوع تعداد لوایح در صف تایید مجلس و آمار چک‌های برگشتی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.
آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران‌تلنت هم در این نشست در پاسخ به میزان نظرسنجی‎های ایران تلنت درباره تعدیل و مهاجرت نیروی کار گفت که فارغ از عوامل زمینه‌ساز تعدیل نیروها، وضعیت اینترنت یکی از مهمترین عوامل این تعدیل یا مهاجرت‌هاست: «به‌طور‌کلی طبق آماری که ما از نظرسنجی‌های‌مان از حدود هشت هزار نفر به‌دست آوردیم، نیمی از افراد (دو نفر از هر چهار نفر) مهاجرت را برای آینده شغلی‌شان انتخاب کرده‌اند.»
کمتر کسی انتظار انتقاد ساپینتو از مشکلات مالی استقلال پس از پیروزی بزرگ برابر فولاد را داشت، ولی این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی رخ داد.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تمایل مسکو و آنکارا برای برگزاری نشست چهارجانبه با حضور همتایان ایرانی و سوری وی، گفت که هنوز پاسخی از جانب تهران و دمشق دریافت نکرده است.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری اصحاب رسانه در خراسان جنوبی گفت: مردم انتظار ندارند که درگیر بروکراسی و نظام کُند اداری و پیچیدگی‌های آن شوند
تحقیقات فیفا در مورد نقض قانون فدراسیون آلمان در نشست خبری قبل از بازی با اسپانیا شروع شده و ژرمن ها باید منتظر جریمه باشند.
نشست مطبوعاتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فردا، دوشنبه، موکول شد.
بعد از انتظار یک ساعته خبرنگاران برای حضور سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد کنفرانس خبری به دلیل مشکلات فنی لغو و به فردا موکول شد.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
وقتی مورایس پس از پیروزی برابر تراکتور وارد نشست شد، انتظار این برخورد خبرنگاران را نداشت.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
گروهی از هنرمندان در انتظار نشسته‌اند تا فعالیت و کیفیت فعالیت‌شان را با مدیران ارشد مرتبط تنظیم کنند و از این منظر شتاب بخشیدن به تعیین ترکیب مدیران فرهنگی ارشد دولت یک ضرورت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ