محرومیت یک جلسه بهزاد غلامپور تعلیق شده بود و به همین خاطر او توانست مقابل پیکان روی نیمکت بنشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
نشست تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال برگزار شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دلیل به تعویق افتادن نشست وزرای خارجه برخی کشورهای عربی و تل آویو در مراکش را گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری عنوان کرد.
دلیل خط خوردن ملی‌پوش والیبال نشسته از لیست اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.
وزیر امور خارجه مصر درباره لغو نشست اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب پس از بازگشت سوریه در اتحادیه ابراز تأسف کرد.
آبادان- لایروبی نشدن اروندرود به جایی رسیده که چنانچه دولت سریعاً اقدام عملی در این خصوص نکند، کشتی‌های ورودی به دلیل کاهش شدید عمق این رودخانه به گل نشسته و عملاً متوقف می‌شوند.
یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل شخصی در نشست های خبری قبل و بعد از بازی تیمش حضور نخواهد داشت و دستیارش را مقابل خبرنگاران قرار می دهد.
سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرواز تیم به اصفهان به نشست خبری پیش از بازی با سپاهان نرسید.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل تاخیر در ورود به سالن نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم نتوانست به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
در نشست کارگروه VAR که روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد یکی از ست های خریداری شده از شرکت بلژیکی در کمپ تیم های ملی نصب شود.
قربان بردیف در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور و سپاهان که با شکست ۴ بر ۲ تیمش همراه بود، حضور پیدا نکرد.
سرمربی تراکتور به دلیل نبودن مترجم در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان حضور نیافت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر در پرواز سرخ‌پوشان به سمت رشت، به نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی نرسید.
مایک تایسون، قهرمان سابق دنیای بوکس، از دلیل نشستن روی صدلی چرخ‌دار و شرایط بد جسمانی‌اش پرده برداشت.
منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت،مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن به مشکلات حوزه‌های آبی مختلف از زاینده‌رود تا هورالعظیم، دز و ارومیه پرداخته شد.
اصفهان- بعد از درخواست مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج دوربین های صدا و سیما از سالن کنفرانس و مخالفت خبرنگاران نشست باشگاه پرسپولیس برگزار نشد.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.
هاشمی هیچ جا از خاطراتش اشاره‌ای به نشستن روحانی «پای میز مذاکره» نمی‌کند و تنها بر مخفی نگه داشتن مذاکرات میان چهار نفر که یکی از آن‌ها روحانی است، تصریح دارد. دلیل عدم مذاکرۀ روحانی هم روشن است؛ مخالفت امام با مذاکرۀ سران کشور با هیات آمریکایی ... علی لاریجانی نیز تاکید مرده است : روحانی در قضیۀ مک‌فارلین نقشی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ