نماینده هلال‌احمر ایران در نشست بین‌المللی کاهش خطرات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی گفت: امیدواریم پایبندی دولت‌ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم‌شدن زمین را کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رییس جمهور گفت: برای تنظیم بازار و رفع کمبودهای گذشته چاره ای جز جهش در تولید مسکن نداریم.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید تنها چاره برای بهبود شرایط نقل و انتقالاتی این تیم صبر کردن است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
ولودین گفت: «رژیم اوکراین همانند القاعده، جبهة النصرة و داعش خطرناک بوده و امنیت روسیه، اروپا و کل جهان را تهدید می‌کند».
ولودین گفت: «رژیم اوکراین همانند القاعده، جبهة النصرة و داعش خطرناک بوده و امنیت روسیه، اروپا و کل جهان را تهدید می‌کند».
توماس توخل، مربی بایرن مونیخ در حالی پا به نشست خبری گذاشت که تیمش این هفته با هرتا برلین، قعرنشین جدول بوندس‌لیگا روبرو خواهد شد.
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جلسه اقتصادی سران قوا امر دائمی نیست بلکه موقت و برای مقاصد خاص است. این جلسه آنطور که باید به هدف خود نرسیده است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید فشار روی داوران اقدام غیرحرفه‌ای است که توسط برخی تیم‌ها انجام می‌شود.
شاهرود- معاون سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه برای احیاء جنگل چاره‌ای جز کاشت درخت نداریم، گفت: وجود ۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل با سطح توسعه یافتگی کافی نیست.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و این کشور جز تسلیم شدن مقابل خواسته غرب برای تحریم دوست دیرینه‌ این کشور یعنی روسیه، دیگر هیچ چاره‌ای نخواهد داشت.
سفیر روسیه در استونی می‌گوید که مقامات این کشور هیچ چاره‌ای برای مسکو نگذاشتند جز کاهش سطح روابط دیپلماتیک!
وزیر انرژی قطر معتقد است علی رغم آنکه اتحادیه اروپا در تلاش برای جایگزین کردن واردات گاز از اروپاست اما در نهایت مجبور است دوباره به سمت روس‌ها بازگردد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که با وجود تمام سیاست‌هایی که با هدف حمایت از وضع معیشتی مردم یا تولیدکنندگان اجرایی شده، هنوز بهترین راهکار تک نرخی کردن ارز است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران ندارد.
مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید این کشور راهی جز انتقال به آسیا ندارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این باشگاه به زودی مجبور است با حضور در بازار نقل و انتقالات ریسک کند.
لیورپول با درخشش دروازه‌بان خود که سه پنالتی حریف را مهار کرد، موفق به شکست دادن دربی کانتی شد.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی چاره‌ای جز این ندارند که با واقعیتی به نام ایران مقتدر و با عزت کنار بیایند و به آن احترام بگذارند.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: گاهی در بعضی دانشگاه‌ها با دانشجویان به گونه‌ای برخورد می‌شود که انگار این افراد اساساً با نهاد دانشگاه بیگانه هستند و توجه ندارند که این‌ها فرزندان شما و آینده‌سازان همین کشورند، چرا با آن‌ها بی مهری می‌کنید؟
عباس عبدی نوشت: مشکل آقایان نواصولگرا این است که در مقاطعی از گذشته بر رسانه انحصاری سوار بودند و با روایت دلخواه خود سعی می‌کردند که واقعیت را باژگونه معرفی کنند، گرچه در همان زمان نیز موفقیت کاملی نداشتند.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص جمع آوری مخازن زباله در سطح شهر بر اثر آتش‌سوزی و ایجاد خسارت در جریانات اخیر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد؛ هرچند هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره‌ای جز جمع آوری نیست.
هیونگ مین سون، ستاره تاتنهام، می‌گوید بازیکنان این تیم باید در هر شرایط به آنتونیو کونته اعتماد کنند.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، ساخت شناور و توسعه ناوگان حمل‌ونقل دریایی کشور را یک الزام قطعی دانست.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند از توافق هسته‌ای و وین به عنوان پله‌ای برای سلطه امنیتی در ایران و منطقه استفاده کنند که عائد آن‌ها نمی‌شود؛ اما آمریکایی‌ها چاره‌ای غیر از بازگشت به برجام ندارند و به مذاکرات بر خواهند گشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ