شاتل موبایل به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اروپا نسبت به وضعیت سلامت رئیس‌جمهور مخلوع نیجر هشدار داد.
دایچی کامادا برای امضای قرارداد با لاتزیو وارد پایتخت ایتالیا شد.
پیوستن علی شجاعی به تراکتور از اخبار مهم نقل و انتقالاتی این روزها بود.
رسوخ هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان‌ها، پدیده جدید و جنجالی این روزهاست. استفاده از این دستاورد در زمینه موسیقی و خلاقیت، گام تازه‌ایست که دانشمندان در نمایش «آینه اپرای اندروید» برداشتند. در این نمایش، یک ربات انسان‌نما که با هوش‌مصنوعی پردازش شده بود، به شکل بداهه، با ارکستر آهنگساز ژاپنی «کیچیرو شیبویا» قطعاتی را اجرا کرد. این نمایش در سالن «دو شاتل» شهر پاریس و با حضور صد‌ها علاقه‌مند موسیقی برگزار شد.
شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع و جدید سازمانی خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور می‌‏یابد.
شاتل‌ موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۹ به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.
شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور می‌یابد.
شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع سازمانی خود در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته حضور می‌‏یابد.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
روس‌ها بر این باور بودند که شاتل به جای ارسال و رها کردن ماهواره‌های آمریکایی در فضا، می‌تواند بدون هیچ محموله‌ای وارد فضا شده و برای بازگرداندن ماهواره‌های حساس شوروی وارد عمل شود.
شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲، در هر ۱۳ روز عید نوروز، به مشترکین سیم‌کارت‌های خود روزانه هدیه می‌دهد.
نقش موبایل شامل پیام‌هایی است که روی تلفن‌های همراه داده می‌شود و بر کنترل قند خون، فشار خون و کلسترول، بهبود فعالیت بدنی، رژیم غذایی سالم و از مصرف دارو‌های پیشگیری از سکته متمرکز است
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
رئیس شورای اروپا می گوید با توجه به حساس بودن هفته های آتی در جنگ اوکراین، حمایت از این کشور باید تداوم داشته باشد.
حامد لک به دلیل سرماخوردگی شانس حضور در مقابل ملوان بندرانزلی و بهبود رکورد خوب خود را از دست داد.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
شاتل موبایل از عرضه رنج جدید شماره سیم کارت های خود با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۸ به بازار ارتباطات کشور خبر داد.
موتورلا از موبایل G۷۲در هند رونمایی کرد برخی از ویژگی های اصلی G۷۲ شامل نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی و تراشه  هلیو سریG است.
شاتل موبایل در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم کارت های خود، امکان بهره‏ مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
شاتل موبایل از فراهم شدن امکان خرید آنلاین سیم‌کارت هوشمند با IP ثابت (استاتیک) خبر داد.
شاتل موبایل امکان پرداخت از طریق کیف پول آپ را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
شارل دکتلار، ستاره جدید و جوان میلان، اعتراف کرد انتقال به میلان او را هیجان زده و احساساتی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ