مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
پیام تبریک بهرام افشارزاده به هاشمی: به شایسته‌ها میدان بده، به پیشکسوتان توجه کن
عباس عبدی نوشت: تا زمانی که آموزش و پرورش جایگاه شایسته‌ای پیدا نکند، ممکن نیست که به مراحل اصلی توسعه و پیشرفت گام بگذاریم و به موازاتی که نظام آموزشی عقب‌گرد می‌کند سایر نهاد‌ها هم در مسیر پسرفت خواهند بود.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
مهرزاد معدنچی می‌گوید تمرکز، باعث شده تا پرسپولیس در این هفته‌ها پیروزی‌های خود را از دست ندهد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
ستاد نوروزی جمعیت هلال‌احمر با هدف خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مسافران در ایام نوروز و همچنین رصد، ارزیابی و اطلاع‌رسانی روزانه خدمات سراسری هلال‌احمر در این ایام تشکیل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرد: باید شایسته‌ترین جوانان فرصت نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های کشور را پیدا کنند.
قهرمان جهان در سال 1978 دوباره درباره احتمال حضور تیمش در مسابقات فرمول یک صحبت کرد.
«اهل اردکانم» به عنوان دومین کتاب از مجموعه‌ «اهل ایرانم» برای معرفی شایسته‌ مقاصد گردشگری ایران در سده‌ نو در قالب محتوایی خلاق منتشر شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است تا بتواند به نحو شایسته ای به جامعه هدف خود خدمات شایسته‌تری را ارائه کند.
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: قضات خوش‌ذوق و خلاق دادگستری استان در ۷ماه ابتدایی امسال با صدور ۲۶رأی جایگزین حبس در جهت تجهیز کتابخانه‌های استان با ارزش یک‌میلیارد ریال اقدام شایسته‌ای انجام داده‌اند. این قضات فرهیخته به‌جای صدور آرای مجازات حبس که دارای آثار بسیار مخربی هستند، رأی به خرید کتاب و تجهیز کتابخانه‌های استان دادند.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
با توجه به امکانات محدود نیروی انتظامی، این پرسش برای عموم مطرح است که آیا بهتر نیست نیرو و امکانات نیرو‌های انتظامی ابتدا صرف پیشگیری و پیگیری ضرب و جرح و سرقت و قتل مردم توسط جنایتکاران شود؟ در مورد عنوان جرم بدحجابی هم آیا شایسته‌تر نیست که از بانوان فرهنگی تقاضا شود که در صورت لزوم با روی خوش و زبان نرم به افراد تذکر دهند؟
یونس امامی کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل جاگلان حریف هندی مدال برنز رقابت‌های این وزن را به گردن آویخت.
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیکار شدن نیرو‌های طرحی پرستاری که زحمات زیادی در دوران همه‌گیری کرونا به دوش کشیدند، رفتار درست و شایسته‌ای نیست و باید دست اندرکاران مربوطه به اهمیت حرفه پرستاری که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید زیادی دارند، توجه کنند.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس تیم شایسته‌ای است اما این تیم را مدیریت کرده و گل زدیم اما فشاری که به داور وارد شد باعث شده تا ۱۰ نفره بازی کنیم.
پرسپولیس خیلی خوب نبود و پیروز شد، این همان شب هایی است که می تواند سرنوشت یک فصل را مشخص کند؛ آنهم برابر تیمی که همه منافذ را بسته بود
دبیر ستاد ملی جمعیت، جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه‌ای در جهت اجرای شایسته‌تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.
دبیر ستاد ملی جمعیت جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه‌ای در جهت اجرای شایسته‌تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.
اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.
انتخاب ارزشمند جنابعالی به عنوان عضو هیات داوری جشنواره جهانی و معتبر برلین ۲۰۲۱ را تبریک گفته و یقین داریم نماینده ای شایسته‌ برای سینمای ایران در این رویداد بزرگ هنری خواهید بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ