پیوستن علی شجاعی به تراکتور از اخبار مهم نقل و انتقالاتی این روزها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای نیمار به ریاض رسید تا این بازیکن فردا به صورت رسمی به هواداران الهلال معرفی شود.
دایچی کامادا برای امضای قرارداد با لاتزیو وارد پایتخت ایتالیا شد.
باشگاه گل‌گهر سیرجان از جذب هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان خبر داد.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
ماموران حجاب در ورودی حمام فین کاشان و بعد از گیت خرید، تذکر حجاب به افراد می‌دهند. از سر کردن شال و روسری و منع ورود با کلاه و حتی قد شلوار برای خانم‌ها تا ممنوعیت ورود آقایان با شلوارک از حساسیت‌های ورودی به اماکن تاریخی در این‌روزهاست.
در فرودگاه بوشهر به خانم های بدون حجاب گفته شد که شال تان را بکشید روی سرتان تا بلیط بدهیم.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: باور ما بر این است که اگر مسوولان با مردم شفاف باشند، مردم بیشتر همکاری می‌کنند. اینکه مسوولان شفاف نیستند و برخی از مسوولان در جلسات خصوصی‌شان تند برخورد می‌کنند و نکات تندی می‌گویند بعد در مقابل دوربین نگاه‌شان را عوض می‌کنند، نگاه اشتباهی است. ما باید با مردم شفاف باشیم و در حوزه عفاف و حجاب با مردم شفاف باشیم و دیدگاه‌ها را بگوییم. در همین حوادث اخیر مساله فقط شال و روسری نبود.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
کشمکش بر سر شال و روسری و مانتوست. حجاب زنان از شهریورماه ۱۴۰۱ در ایران و همزمان با اعتراض به مرگ «مهسا امینی»، تغییر کرد و حالا به‌دلیل همین تغییر شکل، برخی زنان از حقوقی محروم می‌شوند و کافه‌ها و رستوران‌ها هم بسته می‌شوند. دولتمردان این روز‌ها تلاش می‌کنند با قوانین یا دستورالعمل‌هایی بتوانند پوشش زنان را شبیه به قبل از شهریورماه ۱۴۰۱ کنند. جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی، اما به عاقبت این تلاش‌ها نگاه‌های متفاوتی دارند.
پاکو خمس به درخواست هواداران تراکتور پاسخ مثبت داد و با شال هواداری این تیم در بازی با مس رفسنجان حضور یافت.
دو سال از دلخوری فیروزجا از برگزارکنندگان رقابت های معتبر تاتا استیل می گذرد و حالا قرار است پرهام مقصودلو برای اولین بار در این رقابت ها دست به مهره شود.
حامد لک به دلیل سرماخوردگی شانس حضور در مقابل ملوان بندرانزلی و بهبود رکورد خوب خود را از دست داد.
سازمان راهداری کشور هم با ورود سامانه جدید بارشی شال و کلاه کرد.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
نمایش فریبنده بن سلمان با پوشیدن شال قطر
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.
وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه اعلام کرد که تراز بودجه دولت ترکیه در دوره ژانویه تا آوریل ۱۹.۳۶ میلیارد لیره (۱.۳۷ میلیارد دلار) سالانه کسری داشته است.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بدنه مردم توقع دارند امنیت اجتماعی ایجاد شود. آحاد مردم بحث خانواده را مطالبه می‌کنند و بسیاری از این نوع سبک پوششی که در اجتماع ما رخ می‌دهد نگرانند. مسئله فقط به شال و روسری ختم نمی‌شود و حتماً به برهنگی و بحث همجنس گرایی کشیده می‌شود.
جنایت با حلوا، شال و دارو بی هوشی
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بهتر است که ما به جای سختگیری‌هایی که ممکن است رمندگی ایجاد کند و آسیب‌زا باشد، بیشتر مردم را با ارزش ها و معنویات آشنا کنیم، راه‌های دیگری هم برای تشویق جامعه به رعایت حجاب و شعائر اسلامی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ