شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع سازمانی خود در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته حضور می‌‏یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لژیونر شاغل در فوتبال ترکیه هیچ منعی برای حضور در باشگاه های لیگ برتری که ظرفیت خالی داشته باشند ندارد.
مسئول کمیته فنی و اجرایی سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، از حضور ۱۶ تیم شامل ۱۴ تیم خارجی و دو تیم داخلی در این دوره از تور خبر داد.
رسوخ هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان‌ها، پدیده جدید و جنجالی این روزهاست. استفاده از این دستاورد در زمینه موسیقی و خلاقیت، گام تازه‌ایست که دانشمندان در نمایش «آینه اپرای اندروید» برداشتند. در این نمایش، یک ربات انسان‌نما که با هوش‌مصنوعی پردازش شده بود، به شکل بداهه، با ارکستر آهنگساز ژاپنی «کیچیرو شیبویا» قطعاتی را اجرا کرد. این نمایش در سالن «دو شاتل» شهر پاریس و با حضور صد‌ها علاقه‌مند موسیقی برگزار شد.
شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع و جدید سازمانی خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور می‌‏یابد.
برنامه وزیر خارجه آمریکا که توسط وزارت خارجه منتشر شده نشان می‌دهد، دستور کار آنتونی بلینکن در آخرین روز سفر خود به پکن، شامل دیدار با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین نیست؛ گرچه برخی گمانه‌زنی می‌کنند شاید شی بلینکن را به حضور بپذیرد.
رئیس انجمن موی تای گفت: برای حضور در رقابت‌های جهانی موی تای تیم ملی با ترکیب کامل شامل ۱۲ ورزشکار به مسابقات جهانی موی تای اعزام می‌شود.
شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور می‌یابد.
در این قاب، «دختری جوان» را با «پیراهن و شلوار»، «بدون مانتو» و با یک «شال نازک و نصفه»، در حال معرفی کتاب به رهبر انقلاب می بینیم. / برترین ها
لژیونر ایرانی شاغل در لیگ مجارستان بازهم در حضور تعویضی برای پوشکاش گلزنی کرد.
مراسم احیا شب نوزدهم شامگاه یک شنبه ۲۰ فروردین در حرم امام خمینی با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و سخنرانی ایشان برگزار شد.
پاکو خمس به درخواست هواداران تراکتور پاسخ مثبت داد و با شال هواداری این تیم در بازی با مس رفسنجان حضور یافت.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
هرچند حریف فولاد در دسته اول فوتبال عربستان حضور دارد اما بازیکنان شاغل در این تیم از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند.
جوان‌ترین داور شاغل در لیگ برتر در تست های جسمانی با آمادگی بالایی حضور پیدا کرد.
320 داور و کمک داور شاغل در لیگ برتر و لیگ دسته اول در یک دوره کلاس دانش‌افزایی شرکت خواهند کرد.
حامد لک به دلیل سرماخوردگی شانس حضور در مقابل ملوان بندرانزلی و بهبود رکورد خوب خود را از دست داد.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
وحیدی گفت: ترکیب کمیته شامل دستگاه‌های ذیربط به اضافه حقوقدان‌هایی است که مستقل هستند و وابستگی دولتی ندارند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه معمولا شهرداری پس از ایجاد شغل مزاحم متوجه آن می‌شود، توضیح داد: شهرداری در فرآیند صدور مجوز برای کسب و کار حضور ندارد. زمانی‌که یک شغل مزاحم ایجاد می‌شود، به شهرداری اعلام می‌کنند که باید مزاحمت این شغل رفع شود، درحالی‌که قانون با صراحت اعلام کرده است که باید ابتدا از ایجاد شغل مزاحم جلوگیری شود.
یک مقام مسئول گفت: هیچ شکافی در دولت برای اجرای دستورالعملی که سه ماه قبل در حضور رئیس جمهور مصوب و الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت اینترنتی در آن تأکید شده است، وجود ندارد.
رئیس جمهور کشورمان در دومین روز حضور خود در نیویورک با رئیس شورای اروپا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.
در شرایطی که بامداد امروز اعضای تیم ملی راهی اتریش شده‌اند، سه بازیکن ایرانی شاغل در قطر نیز خود را به کی‌روش معرفی کردند.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ