نقش موبایل شامل پیام‌هایی است که روی تلفن‌های همراه داده می‌شود و بر کنترل قند خون، فشار خون و کلسترول، بهبود فعالیت بدنی، رژیم غذایی سالم و از مصرف دارو‌های پیشگیری از سکته متمرکز است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با راه اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی دیگر مشکل ناترازی در بخش گاز نخواهیم داشت.
در پی دریافت گزارشی مبنی بر «واردات دستگاه موقعیت یاب خودرو» از سوی یکی از شهرداری‌ها، سازمان بازرسی به موضوع ورود کرد.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با استفاده از سندهای عادی به راحتی می‌توان زمین‌های دولتی را خرید و فروش کرد که با الزام به ثبت معاملات غیرمنقول باید از این کار جلوگیری شود.
تجزیه و تحلیل جداگانه نشان داد شرکت کنندگانی که بیشترین مصرف پتاسیم را داشتند، ۱۳ درصد کمتر از افرادی که کمترین مصرف پتاسیم را داشتند، دچار حمله قلبی یا سکته مغزی شدند.
وزیر امور خارجه گفت: جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان از جمله دین مبین اسلام به نفع همگان است و بروز وقایع تلخ اخیر در سوئد و دانمارک موجد یک مسئولیت جمعی برای دولت‌های اسلامی است .
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
ویتامین D منجر به جلوگیری از تشکیل لخته خون و کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی می‌شود. ویتامین D در طیف گسترده‌ای از مواد غذایی مانند بادام، دانه‌های کامل، آفتابگردان، تخم مرغ و آجیل یافت می‌شود. از مکمل‌های ویتامین D نیز برای رقیق شدن خون می‌توان بهره برد.
مصرف چند برش هندوانه در روز می‌تواند خطر بروز حمله قلبی، انواع سرطان، مشکلات گوارشی، مشکلات چشم و ریزش مو را کاهش دهد. مصرف هندوانه از آسیب‌های پوستی ناشی از پرتو‌های مضر خورشید نیز جلوگیری می‌کند.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: مطالبه گری دستگاه‌ها در حوزه حقوق بیت‌المال در راستای جلوگیری از تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی سبب جلوگیری از بسیاری از تخلفات در این حوزه خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظایف قوه قضائیه در قانون اساسی از جمله احقاق حقوق عامه را بسیار مهم دانستند و گفتند: جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیر مجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلوگیری از ثبت سفارش واردات محصولات دانش‌بنیان خارجی دارای مشابه داخلی باید در اولویت قرار گیرد .
استعمال سیگار احتمال سکته مغزی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و اگر سیگاری هستید، بدانید که ترک سیگار خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
پزشکان می‌گویند با «انتخاب سبک زندگی سالم و کنترل عوامل خطر» می‌توان از بروز سکته مغزی پیشگیری کرد.
سبک زندگی بی‌تحرک خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی متابولیک مانند چاقی شکمی، فشار خون بالا، دیابت نوع دو، سکته مغزی، بیماری‌های قلبی و برخی بیماری‌های التهابی و سرطان‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد.
۴۵ نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم مدیریت بازار ارز و سکه و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی کشور تاکید کردند.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آزادی ۲۷ نفر از محکومان به قصاص در پی اخذ رضایت از اولیای دم، از ورود دستگاه قضائی به‌منظور جلوگیری از قاچاق ارز و سکه از کشور خبر داد.
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: سکته مغزی بیشتر در سنین بالا بروز می‌کند، اما سکته مغزی در افراد زیر ۵۰ سال نیز مشاهده می‌شود که باید در این افراد به دنبال سابقه سکته مغزی، سابقه خانوادگی مثبت، فشارخون بالا، چربی خون و قند خون باشیم که این افراد باید به صورت پیوسته وضعیت خود را کنترل کنند تا از بروز سکته مغزی در آن‌ها جلوگیری شود.
سنتوری نیز پروانه نمایش گرفته بود، اما در آستانه اکران، از نمایش عمومی‌اش جلوگیری شد. دقیقاً پس از توقیف سنتوری، نسخه قاچاق فیلم نیز منتشر شد و فرامرز فرازمند تهیه کننده سنتوری سکته کرد و درگذشت. در نهایت فیلم به شکل محدود تنها در شبکه نمایش خانگی توزیع و به شکایت سازندگان فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتهی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ