صحبت‌های میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و کاندیدای انتخابات این فدراسیون را در خصوص عدم تعلیق فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از اتفاقات و گمانه‌ها اینطور به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته به تعویق خواهد افتاد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیتهٔ انضباطی. بالأخره ابلاغِ شفاهی کردند:دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.
نیکلاس گامبوآ، داور شیلیایی، به دلیل توهین و فحاشی به بازیکنان اوداکس ایتالیانو تعلیق شد.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اقدام روسیه در تعلیق معاهده کنترل تسلیحات هجومی راهبردی (استارت نو) را دلیلی بر آماده شدن جهت استفاده از سلاح هسته ای نمی داند.
رئیس سابق اتحادیه فوتبال روسیه دلیل اینکه چرا این اتحادیه رای گیری درباره خروج احتمالی از یوفا و انتقال به AFC را به تعویق انداخت، عنوان کرد.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینیوم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینویم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
به دلیل مشکلات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمینار افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تعویق افتاد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه سرخیو راموس را به دلیل فحاشی به داور بازی با رنس، سه جلسه محروم کرد. البته یک جلسه آن تعلیقی است.
مدافع جنجالی تیم فوتبال استقلال که به دلیل فعالیت غیرحرفه ای در فضای مجازی تعلیق شده بود، در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، حداقل ۱۲۷ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به 2 دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال هند به دلیل «نفوذ ناروا از طرف اشخاص ثالث که نقض جدی اساسنامه فیفا» محسوب می‌شود، به حالت تعلیق در می‌آید.
فدراسیون فوتبال هند به دلیل دخالت شخص ثالث در امور آن تعلیق کرد.
فیفا به دلیل دخالت اشخاص ثالث، فدراسیون فوتبال هندوستان را به حالت تعلیق در آورد.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ