بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
حضو لیونل مسی باعث شد تمام بلیت‌های یک مسابقه خارج از خانه اینتر میامی در 10 دقیقه فروخته شود.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.
کمیته انضباطی آرای مربوط به دربی را صادر کرد که یکی از این آرای شکایت باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند به خاطر شادی بعد از مسابقه بود.
تیم ملی ایران در یک بازی کمتر به خاطر سپرده شده، در تابستان سال 84 به مصاف باشگاه شاخص انگلیسی رفت.
دیدار امشب ناپولی و میلان با تنش‌های زیادی همراه بود و در پایان مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی در تونل ورزشگاه با پائولو مالدینی، مدیر میلان، درگیری لفظی پیدا کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید برای باشگاه آرسنال به دلیل شادی‌‌های عجیب و غریب بازیکنانش بعد از پیروزی مقابل بورنموث در دقیقه 97 مسابقه بین دو تیم پرونده‌ای انضباطی تشکیل شده است.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در اولین فصل حضورش در بهترین لیگ جهان عملکرد قابل توجهی داشت، به خاطر بی توجهی و عدم حمایت، ۴۰ روز از شرایط مسابقه دور باشد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.
نیمار پیش از دیدار برابر سوییس تب کرده و به همین خاطر نتوانسته این مسابقه را حتی از نزدیک هم تماشا کند.
در ششمین دوره مسابقه کتابخوانی به زبان عربی، شیخ محمد بن راشد حاکم دبی در حین خواندن متنی از کتاب خود "داستان من" در مورد خاطره مادرش "لطیفه" تحت تأثیر قرار گرفت.
تنیسور برجسته آرژانتینی درباره آخرین وضعیت روانی‌اش صحبت کرد.
شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.
شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.
در حالی که مجری برنامه عنوان کرد:«یک کشتی خاطره انگیز ببینیم از فردین معصومی.»مسابقه ای را پخش کردند که در آن فردین معصومی مقابل ماخوف روس شکست خورد.
مدافع برزیلی استقلال از دیدار با پیکان تهران در لیگ برتر خاطره خوبی ندارد.
یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون شکست سه بر صفر چلسی در خانه لیدزیونایتد بود.
یک مقام آمریکایی گفته است که این کشور بیش از هر زمان دیگری از زمان جنگ سرد، آماده است تا برای کاهش خطر یک مسابقه تسلیحاتی یا تشدید هسته‌ای جدید تلاش کند.
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى كه هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد».
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى که هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ