از اتفاقات و گمانه‌ها اینطور به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته به تعویق خواهد افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
هواپیما گرچه یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما ممکن است همیشه برای شما و بدن تان راحت نباشد، امری که دلایلی برای آن وجود دارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دلایلی که مسبب افزایش قیمت در واحدهای ملی است به دلیل کاهش تولید مسکن بود زیرا؛ تولید مسکن به پایین‌ترین حد خود رسیده بود و سوداگری‌های زیادی در حال انجام بود.
تجزیه و تحلیل جدید گروه ورلد وِدر اتریبیوشن (World Weather Attribution) به این نتیجه ختم شده که احتمال نقش گرمایش حاصل از عملکرد انسان‌ها در شکل‌گیری موج گرمای اخیر در اروپا، ایالات متحده و بخش‌های از خاورمیانه، در حداقل مطلق، ۹۵۰ و حداکثر ممکن ۴۴۰۰ برابر افزایش یافته است.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
بر اساس نتیجه مطالعه‌ای که در مجله "کورتکس" منتشر شد میلیون‌ها نفر از ما ممکن است حتی در صورت عدم اطلاع از پروسوپاگنوزیا به آن بیماری مبتلا باشیم. پیش‌تر تصور می‌شد که این بیماری بر روی ۲ تا ۲.۵ درصد از جمعیت جهان تاثیر می‌گذارد.
شاید مقامات ما نیز به این نتیجه رسیده اند که احیای برجام دیگر ممکن نیست. برخی از دلایل فنی نیز وجود دارد که می‌تواند حاکی از عدم امکان احیای برجام باشد. از جمله این موارد می‌توان به زمان گریز هسته‌ای که مبنای استراتژی برجامی آمریکا در ۲۰۱۵ بود، اشاره کرد. با توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گویا آمریکا دیگر احیای چنان زمان گریزی را ممکن نمی‌داند. نه تنها ایالات متحده به دلایلی که اشاره شد سعی در اجتناب از تنش دارد، بلکه شرایط اقتصادی در ایران نیز به سمتی رفته که خود را عملا ناچار از تلاش برای تخفیف تنش و برقراری آرامش می‌بیند.
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
مدل‌های زبانی اشتباه می‌کنند، زیرا داده‌هایی که براساس آن آموزش دیده اند اغلب شامل خطا می‌شوند به این دلیل که مدل‌ها هیچ حقیقتی برای تایید آن چه می‌گویند ندارند. طراحان آن مدل‌ها هم چنین ممکن است تسلط را بر دقت در اولویت قرار دهند. این یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد چرا این ابزار‌ها در تقلید همدلی فوق العاده خوب هستند.
دلایل زیادی وجود دارند که ما ممکن است در تغییر شغل تردید داشته باشیم، اما راه‌های زیادی برای مقابله با استرس ناشی از آن وجود دارد.
ممکن است بیماری‌های زنان به دلایل مختلفی مانند باور‌های غلط فرهنگی و تابو‌های رایج کمتر از سایر بیماری‌ها مورد توجه قرار گیرد؛ این درحالی است که زنان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و ارتقای آگاهی درباره ابعاد مختلف سلامت آنان نقش بسزایی در ارتقای سلامت جامعه دارد.
به‌نظر می‌رسد که گریم صورت دلقک‌ها باعث می‌شود افراد نتوانند دریافتی از احساسات آن‌ها داشته باشند و مقاصدشان را متوجه شوند. درنتیجه این دسته از مردم احتمالاً نمی‌دانند که دلقک‌ها چه زمانی عصبانی هستند و ممکن است چه حرکتی از آن‌ها سر بزند؛ بنابراین از آن‌ها می‌ترسند.
یک اقتصاد ممکن است رشد یابد اما به دلایل فقر عمومی، بیکاری فراوان و نابرابری های اجتماعی «توسعه» نیافته باشد یا توسعه اقتصادی دچار تغییرات زیربنایی کیفی شده بدون آنکه تغییر کمّی داشته باشد.
درد زیر شکم بسته به ناحیه درد، ممکن است یک مشکل زنانه، مشکل روده یا مثانه باشد. در برخی از موارد درد زیر شکم در ناحیه چپ و راست بوده و زیاد نیست، در همچین مواردی درد طبیعی بوده و نشانه تخمک گذاری در زنان است.
روی هم قرار گرفتن و کج و معوج شدن دندان‌ها و وقتی دندان‌های شیری یکی پس از دیگری لق می‌شوند، ترسی مشترک بوده که بیشتر ما در کودکی آن را تجربه کرده ایم و بعد از آن مجبور شده ایم تا چند سالی را با سیم‌های فلزی در دهان زندگی کنیم و با ارتودنسی دندان به ماجرای دندان‌های روی هم که ممکن بود به دلایلی، چون سایز فک، مشکلات پزشکی، تصادف و... به وجود آمده باشد، پایان دهیم و برای همیشه لبخندمان را زیباتر کنیم.
خواب برای سلامتی افراد ضروری است و گاهی اگر خواب شب برای‌مان کافی نباشد و امکانش را داشته باشیم، ممکن است با چرت زدن یا خواب کوتاه عصرگاهی، سطح انرژی خود را افزایش دهیم، اما وقتی خواب خستگی را از بین نمی‌برد، می‌تواند نشانه پرخوابی (Hypersomnia) باشد.
اگر افراد به طور ناگهانی در گوش خود صدای بوق بشنوند ممکن است دچار سکته گوش شده باشند که باید خیلی سریع به پزشک مراجعه و درمان شوند.
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
آلرژی فصلی علائم زیادی مانند سنگینی سر، عطسه، خارش چشم و خستگی ایجاد می‌کند و هر یک از این علائم ممکن است به خصوص در هنگام گرفتگی بینی و سینوزیت باعث سرگیجه شود.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است به‌طور موقت یا مزمن بزاق بیش از حد را تجربه کنید. دلایلی برای ترشح بیش از حد بزاق، از جمله ترشح بیش از حد آب دهان هنگام خواب، آلرژی‌های فصلی، عفونت‌های تنفسی، عوارض جانبی دارو یا نتیجه سکته مغزی یا سایر اختلالات عصبی وجود دارد.
اضطراب یک واکنش طبیعی به یک موقعیت استرس‌زا است، اما اگر احساسات مدت زیادی به طول انجامد یا دوباره عود کند ممکن است یک اختلال اضطرابی را تجربه کنید. اضطراب و افسردگی رایج و قابل درمان هستند، اما بهتر است به محض این که آن را کردید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.
یکی از دلایلی که ممکن است برخی از خوردن برخی میوه‌ها اجتناب کنند این است که می‌ترسند قند موجود در میوه بر سلامت آنان تاثیر منفی بگذارد. برخلاف شکر اضافه شده در غذا‌های بسیار فرآوری شده، قند موجود در میوه‌ها به طور طبیعی وجود دارد و دلیلی برای وسواس در مورد آن وجود ندارد.
اولاد گفت:اصولا کار واسطه‌گری بازار مسکن در ایران نسبت به نقاط دیگر جهان متفاوت است، اگر شما برای خرید و یا فروش ملک خود تنها به یک مشاور املاک مراجعه کنید آن زمان، او مطمئن است که در نهایت کار دلالی آن مسکن را خودش انجام می‌دهد و دیگر کار دیگری قبول نمی‌کند، اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ملک به چندین بنگاه سپرده می‌شود، افراد زیادی در آن دخیل هستند، بنابراین ممکن است یک مشاور برای آن وقت بگذارد، اما نتیجه نگیرد، بنابراین سرشکن هزینه‌هایی که یک بنگاه با آن سروکار دارد، در یک معامله نمود پیدا می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ