مجرد می‌گوید سرویس‌های خوب مصر در دو ست پایانی دریافت ایران را دچار مشکل کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
مهدی تاج می گوید، بخشنامه سقف قرارداد که به باشگاه ها ابلاغ شده تنها برای کاهش هزینه ها نیست و موردهای زیادی در لایه های پنهان آن وجود دارد.
در این قسمت با پژمان راهبر، حمید ابراهیمی، آریا فاطمی و آریا قاسمی در مورد این بازی گفتگو کرده‌ایم، با ما همراه باشید.
بازیکن استقلال می گوید که تیم او در سه بازی گذشته عملکرد مورد انتظار را به نمایش نگذاشته است.
سرمربی استقلال در مورد نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا و اینکه آیا آرش رضاوند به دیدار مقابل صنعت نفت می‌رسد، پاسخ داد: معمولاً قبل از بازی در مورد اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند و چه کسی محروم یا مصدوم است صحبت نمی‌کنم زیرا این استراتژی ما است.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی عبارت جالبی را در مورد توماس توخل به کار برد.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
سرمربی سابق و ستاره پیشین روسیه، از تقابل با ایران و حضور در تورنمنت کافا استقبال کردند.
حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.
اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
زننده اولین گل تیم ملی فوتبال ایران به ولز گفت: بعد از بازی با انگلیس عجولانه در مورد من قضاوت کردند.
مجید ساعدی فر گفت: تیم ملی از ما 600 دست لباس تهیه کرده است یعنی تا بازی فینال!
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است داور بازی آن‌ها با گل‌گهر بدون اشتباه قضاوت کند.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
معاون اجرایی باشگاه استقلال امیدوارم است صدا و سیما در مورد حق پخش مساعدت کند.
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ