قائم مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میسون گرینوود که همچنان منتظر تصمیم منچستریونایتد در مورد آینده‌اش است در حین تمرین در یک پارک دیده شد.
علیرضا رضایی می گوید پیشنهاداتی دارد ولی منتظر است تا باشگاه استقلال در این خصوص تصمیم گیری کند.
محمد ربیعی منتظر تصمیم خسرو حیدری برای حضور در کادرفنی ذوب آهن است.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
قائم‌‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد گزینه‌ای جز مجتبی حسینی ندارند و منتظر هستند تا این مربی تصمیم خود را برای ادامه همکاری بگیرد.
قاسم حدادی‌فر می‌گوید به هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برنامه داده است.
با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس پس از سقوط تیمش به جمع سرخپوشان باز می‌گردد.
لیونل مسی، بازیکن تیم پاری سن ژرمن به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی از هم تیمی‌هایش و این باشگاه عذرخواهی کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، اعلام کرد که تصمیمش درباره ادامه حضور یا جدایی از این باشگاه را گرفته است.
رابرت مالی (راب ملی) نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد ایالات متحده قبل از تصمیم گیری درباره اقدامات و گام‌های بعدی درباره ایران منتظر نتایج سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خواهد ماند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم توسط کمیته آبگیری نسبت به آبگیری سد چم شیر تصمیم گیری می‌شود.
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
کاپیتان اول پرسپولیس امروز در شرایطی تمرینات خود را با این تیم دنبال کرد که همچنان احساس درد داشت.
به نظر می‌رسد تصمیم نهایی در خصوص شهرآورد پایتخت امروز گرفته خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال تصمیم به برگزاری با تاخیر یک روزه دربی پایتخت دارد اما همچنان منتظر دریافت تاییدیه از استان تهران است.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: منتظر آخرین پیش بینی هواشناسی هستیم و احتمالاً پس از ساعت ۱۴ کمیته اضطرار برگزار می‌شود
پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای ادامه همکاری احتمالی با مهاجم هلندی خود خواهد داشت.
یوونتوس تا امشب تصمیم نهایی در مورد جذب ممفیس دیپای را خواهد گرفت. تصمیمی که برای بارسلونا بسیار مهم است.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ