یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر ماندن علیرضا بیرانوند گفت: تمام این اتفاقات شوخی بود.
آندره‌آ پیرلو، سرمربی جدید سمپدوریا، تاکید کرد که حضور در سری B باعث ترس او نمی شود.
دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا، می‌گوید پس از پیروزی تیمش برابر کرواسی به فکر لوکا مودریچ بوده است.
مهران برخورداری به عنوان یکی از باتجربه ترین ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی باکو به دنبال کسب مدال طلا در این رویداد است.
آرتا منهاجی، مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با تمام وجود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و برای بقا بالاترین حد تلاش را خواهند کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید شاگردانش برای نام این شهر تلاش می کنند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهاراتی جدید مدعی شد که فکر نمی کند بارسلونا به داوران رشوه داده باشد.
مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه فرزند شما بنابر عفو رهبری آزاد شد؟ گفت: فکر کنم عفو رهبری شامل پسر من هم شد باید از خودش بپرسید.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ معتقد است که این تیم کاملاً شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود بوده است.
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
کودی خاکپو بی‌تاب بازی برابر رئال و اثبات ارزش‌هایش است. او می گوید لیورپول 100 درصد روی بازی فردا تمرکز کرده است.
هافبک رئال مادرید بعد از ثبت یک رکورد قابل توجه در جام باشگاههای جهان، آینده خود در اسپانیا را نامشخص دانست.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.
مارتین اودگارد ابراز امیدواری کرد که بتواند در بازی های بعدی نیز برای تیمش گلزنی کرده و پاس گل بدهد.
سرمربی استقلال می‌گوید علت دریافت کارت زرد از داور مسابقه را نمی‌داند، اما فکر می‌کند آن‌ها عاشق او هستند که این کار را می‌کنند.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.
وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی، که در روزهای آخر نقل و انتقالات از لسترسیتی به چلسی پیوست می‌گوید سعی می‌کند به قیمت قراردادش با آبی‌های لندن فکر نکند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
رئیس آژاکس می‌گوید آنتونی، ستاره برزیلی این باشگاه را به منچستریونایتد نمی‌فروشد. این در حالی است که یونایتد در روزهای اخیر تلاش زیادی برای خرید او انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ