مجید ساعدی فر گفت: تیم ملی از ما 600 دست لباس تهیه کرده است یعنی تا بازی فینال!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به ۳۲ درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به 32 درصد رسیده است.
به گفته آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا، زیرساخت حیاتی این کشور هدف حملات سایبری متعددی قرار گرفته بوده و این امر یک تهدید مهم برای اقتصاد چهارمین تولید کننده بزرگ نفت خام جهان به شمار می رود.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان اولین و بزرگترین تولید کننده چغندرقند پاییزه کشور است.
فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: چنانچه شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی رقم‌های بیشتر از مصوبات شورای رقابت درخواست کنند مردم می‌توانند شکایت کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نباید همیشه فکر کنیم تولیدکنندگان مجرم و متخلف هستند بلکه باید سیاست ارزی کشور را به نفع تولیدکنندگان مورد بازنگری قرار دهیم.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا که تاکنون مجوز تولید از مراجع ذیصلاح اخذ نکرده‌اند، کد شناسایی قبلی‌شان ابطال می‌شود.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
به گفته بنیاد دونورکایند، این مرد اسپرم خود را حداقل به ۱۳ کلینیک‌‌ در هلند و کلینیک‌هایی در دیگر کشورها اهدا کرده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: صنایع و واحدهایی که تولید کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
به گفته یک مقام دولتی در هند شرکت های تولید کننده موبایل باید تا مارس ۲۰۲۵ میلادی یو اس بی سی را به عنوان پورت شارژ استاندارد در دستگاه هایشان به کار گیرند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم گفت: به دلیل وجود برخی از ناهماهنگی‌ها و ضعف‌های عملیاتی دستگاه‌های مسئول، امروز از یکسو شاهد افزایش قیمت برخی از اقلام دارویی و بعضاً افزایش پرداخت از جیب بیماران هستیم.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: وقتی قیمت دارو دستوری باشد، تولیدکننده، دارو را تولید نمی‌کنند و وضعیت کنونی به وجود می‌آید، البته وقتی می‌گوییم تولیدکننده عمده آن‌ها دولتی هستند، به گونه‌ای که ۶۰ درصد داروی تولید داخل در کشور توسط شرکت‌های دولتی که عموما زیر نظر هولدینگ‌هایی مانند شستا که متعلق به تأمین اجتماعی است یا شفا که متعلق به بانک‌های دولتی است، تولید می‌شود، بنابراین در قضیه قیمت‌گذاری دارو، دولت نمی‌تواند با دولت موافقت کند و در نتیجه دارو را تولید نکرده و مجبور می‌شوند، دارو را از کشور‌هایی مانند هند با قیمت بسیار بیشتر وارد کنند.
رئیسی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما به خودکفایی برسیم و به او در تولید بذر و نهال محتاج نباشیم. جوجه یک روزه را ما در داخل کشور تولید می‌کنیم. دشمن نمی‌خواهد تولیدکننده نهاده‌های دامی باشیم، در حالیکه ما زمین داریم. آب را داریم، البته باید مدیریت دقیق شود.
به گفته معاون سازمان غذا و دارو، در طرح جدید هزینه بیماران دارای نسخه برای خرید دارو افزایش نمی‌یابد، ولی تولیدکننده با قیمت جدید دارو‌ها را می‌فروشند.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ