کار انتقال فیلیپ کاستیچ، بال چپ آینتراخت فرانکفورت، به یوونتوس را باید تمام شده دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تئو زیدان، پسر زین‌‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روزهای درخشش پدرش شده است.
سرخیو آریباس، بازیکن تیم رئال کاستیا، مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن و ژابی آلونسو قرار دارد.
سردار رادان در پیامی نوشت: عفت و پوشش صرف نظر از وجه معنوی و دینی، آن پدیده‌ای است اجتماعی و لاجرم قصور و کاستی در آن می‌تواند تبعات و پیامدهای ریز و درشتی برای جامعه و افراد آن داشته باشد.
تیم اصلی رئال مادرید در پیش‌فصل همراه با کاستیا، تیم دوم باشگاه تمرین خواهد کرد و کارلو آنچلوتی و رائول، مربیان دو تیم، در کنار هم بر عملکرد بازیکنان نظارت خواهند داشت.
اولین دوره مربیگری رائول گونزالس در رئال مادرید، جایی که او هدایت رئال کاستیا را به عهده داشت به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
بر اساس کیفرخواست صادر شده الیویر وند کاستیل متهم به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به نفع سرویس اطلاعاتی بیگانه، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، قاچاق حرفه‌ای ارز به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و پولشویی به همین میزان بوده است.
یوونتوس با نتیجه 1-0 از سد اینترمیلان گذشت تا به رده هفتم سری آ صعود کند.
وضعیت وخیم مردم زلزله‌زده سوریه و کاستی ها در امداد رسانی به آنها نتیجه تحریم این کشور از سوی آمریکا و ممانعت از کمک رسانی به آنهاست.
ستایشی: درباره آخرین وضعیت استرداد در خصوص اولیور ون کاستیل تبعه بلژیکی گفت: این فرد تبعه کشور بلژیک است و هیچ کشوری در قبال اقداماتی که در راستای جاسوسی صورت می‌پذیرد و نسبت به جاسوسان، مسامحه و کوتاهی ندارد. مردم و ملت ما اقدامات مسئولان را رصد می‌کنند و چنین اجازه‌ای به ما و هیچ مرجعی نمی‌دهند که نسبت به آن‌ها مسامحه کنیم
بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل، فرزند برنارد، متولد سال ۱۹۸۱ با ۴ عنوان اتهامی در دادگاه محاکمه شده است که در پایان دادگاه انقلاب اسلامی تهران در هر چهار عنوان اتهامی وی را مستحق مجازات دانسته است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور و هشدار دادن به موقع به وظیفه خود عمل کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع‌مقدس گفت: رهبر انقلاب هم در ریل گذاری و هم سیاست‌گذاری برای اداره امور کشور هشدار داده‌اند.
کیهان: تجربه حدود ۱۵ ماه گذشته نشان می‌دهد پروژه نهضت ملی مسکن، دست‌کم با چهار کاستی شامل زمین مرغوب و قابل ساخت، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و اشتباهات در برنامه‌ریزی مواجه بوده است. تورم مصالح ساختمانی نیز دائماً برآورد‌ها از قیمت تمام شده را تغییر داده است.
ساعت ۱۸ روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی‌سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان از جمله راننده تانکر شد.
قم- مدیر حوزه های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی ها و مشکلات کشور تاکید کرد.
تیم ملی اکوادور فهرست نهایی خود برای شرکت در جام جهانی قطر را اعلام کرد و جالب اینجا است که در این لیست نام بایرون کاستیو، بازیکن جنجالی اکوادور، دیده نمی‌شود.
معاون رییس جمهور گفت: قبول داریم که کاستی وجود دارد و در تلاش برای رفع آن‌ها هستیم. رییس جمهور هم تاکید دارد، حرف‌ها شنیده شود. در مجلس هم حرف‌های زیادی زده می‌شود. در قانون اساسی رفراندوم پیش بینی شده، اما مگر می‌شود اصل نظام به رفراندم گذاشته شود؟ رفراندوم برای مواردی است نه اصل نظام.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
داستان بایرون کاستیو مدافع تیم ملی اکوادور که به جعل پاسپورت متهم شده بود به جا‌های حساس کشیده و سندی از این بازیکن منتشر شده که نشان می‌دهد او پناهنده کلمبیایی است و با پاسپورت جعلی در اکوادور حضور دارد.
فیلیپ کاستیچ، ستاره صرب، با قراردادی 4 ساله به ارزش 16 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به یوونتوس پیوست.
فیلیپ کاستیچ، ستاره صربستانی و 29 ساله باشگاه فرانکفورت، ساعتی قبل برای امضای قرارداد با باشگاه یوونتوس وارد شهر تورین شد.
باشگاه فرانکفورت برای فروش فیلیپ کاستیچ، ستاره صربستانی به یوونتوس با رقمی بین 17 تا 18 میلیون یورو به توافق کامل رسیده است.
یوونتوس در آستانه توافق نهایی با فیلیپ کوستیچ، ستاره اینتراخت فرانکفورت، با رقمی نزدیک به 18 میلیون و پاداش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ