مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما هم دوست داریم با تیم های بزرگ بازی کنیم و از آنها ضربه و شلاق بخوریم تا آماده تر شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ برای فرهاد مجیدی تلخ آغاز شد و کلباء در گام نخست با نتیجه جهار بر سه مغلوب الشارجه شد.
باشگاه اتحاد کلباء با حضور مهدی قایدی، از کیت جدید خود رونمایی کرد
در دیدار مقابل صنعت نفت جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به میدان رفت و جانشین ستاره فصل قبل استقلال شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق استقلال هستم و بابت انتخاب جواد نکونام به هواداران تبریک می‌گویم.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
مهدی قایدی پست جدیدی منتشر کرده که در آن شعری از شادمهر عقیلی دیده می‌شود.
هر چند که مهدی قایدی نتوانست در رفسنجان گلزنی کند ولی باز هم امضایش را پای یکی از گل های تیمش نوشت.
در دو بازی اخیر استقلال در لیگ برتر که 5 امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست داد، مهدی قایدی و محمد محبی موفق به گلزنی نشده اند.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال پیش از بازی با صنعت نفت از سفر هفته جاری به دبی خبر داد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت، از باشگاه شباب الاهلی امارات درخواست کرده است که برای دریافت طلب خود از این باشگاه فعلاً دست نگه دارد.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت، از باشگاه شباب الاهلی امارات درخواست کرده است که برای دریافت طلب خود از این باشگاه فعلاً دست نگه دارد.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
محمد محبی و مهدی قایدی پیش از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال، برای زدن ضربه ایستگاهی دست به ابتکار جالبی زدند.
زمانی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مهدی قایدی توپ را گرفت تا هت تریک کند اما بیشتر بازیکنان استقلال دوست داشتند، زننده ضربه پنالتی سجاد شهباززاده باشد.
ادعای علی فتح‌الله‌زاده درباره مبلغ مورد تفاهم میان استقلال و شباب الاهلی در انتقال مهدی قایدی جنجال تازه‌ای درست کرده است.
نزدیک است مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
مهدی قایدی و محمد محبی، بوشهری های استقلال با وجود قرار نگرفتن در لیست نهایی تیم ملی و از دست دادن جام جهانی با انگیزه به کار خود در تمرینات استقلال ادامه می دهند.
زمانی که تابلوی تعویض به نشانه بیرون آمدن مهدی قایدی در بازی هوادار – استقلال بالا رفت، این بازیکن با بی میلی و تاخیر به کنار زمین آمد تا جای خود را به رضا میرزایی بدهد.
ستاره ریزنقش استقلال در ۲ هفته اخیر عملکردی ناموفق در ترکیب آبی‌ها داشته و همچنین نتوانسته نظر مساعد کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران را هم جلب کند.
خرید مهدی قایدی به صورت قرضی یکی از تصمیمات درست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود؛ تصمیمی که هم به سود مهدی تمام می شود و هم باشگاه استقلال.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: دقایقی پیش سیل در منطقه رودبار قصران به وقوع پیوسته است که اهالی محلی می گویند چهار نفر در این حادثه مصدوم شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ