ستاره خط دفاعی چلسی روی یک ضربه ایستگاهی برای لحظه ای فراموش کرد بازی با حضور کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ استقلال و دروازه‌بان سپاهان مشکلی برای ادامه همراهی تیم‌های خود ندارند.
ظاهرا دفتر نخست وزیر انگلیس همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ به منظور خروج لندن از اتحادیه اروپا را فراموش کرده یا شاید هم تمایل به فراموشی آن و پاک کردن صورت مساله دارد!
روزنامه کیهان در حمله‌ای تازه، با دستکاری اظهارات ظریف، در جریان سفر به کویت در سال۱۳۹۲، موضع رسمی جمهوری اسلامی که از سال۱۳۷۰ بر گفتگو با امارات برای حل مسائل اختلافی تاکید می‌کرد را به دیپلماسی پادشاهان قاجار و رضا خان و محمدرضا پهلوی توصیف کرد.
در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
بی احتیاطی این سرایدار دست‌کم یک میلیون دلار خسارت به آزمایشگاه تحمیل کرده است و شکایتی در این مورد از سوی دانشگاه تنظیم شده است.
آرسنال فروش پیراهن جدید خود را که به قیمت 110 پوند به فروخته می‌شد، به دلیل خطای چاپ متوقف کرده است.
مدیران لیورپول گاف بزرگی داده‌اند و به شکلی عجیب، نام سه بازیکنی را که از این تیم خواهند رفت، قبل از نهایی شدن انتقال‌شان لو داده‌اند.
رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً حرکات عجیب و غریبش بیشتر شده پس از پایان سخنرانی‌اش برای ملکه فوت‌شده انلگیس آرزوی سلامتی کرد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
‌طرح افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران رسما مصوب و اجرائی شد.
یکی از کاربران توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: کتابی که فردوسی سروده اسمش شاهنامه‌اس نه فردوسی!
فتح‌الله‌زاده اکنون جایگاه رفیعی که میان هواداران داشت را به شکلی باورنکردنی از کف داده است و هر اندازه بخواهد پیرامون آن اتفاقاتی که رخ داد، صحبت کند، چیزی تغییر نخواهد کرد.
شبکه خبر حین استیضاح وزیر صمت زیرنویس کرده که: مردم از نابسامانی‌ها به سطوح آمده‌اند. کاربری به شوخی نوشت: نه که ما موش خرما هستیم و در لایه‌های زیرین زمین زندگی می‌کنیم، نابسامانی‌ها باعث شده که به سطح زمین بیایم!! البته یجورایی هم بخوای حساب کنی درسته‌ها!!
باشگاه چلسی در میان حیرت حاضرین در ورزشگاه استمفوردبریج سرود چمپیونزلیگ را پیش از بازی با رئال مادرید پخش نکرد.
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
باشگاه پرسپولیس ۹ فروردین اعلام کرد که از یورگن لوکادیا مهاجم سابق هلندی خود به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت کرده است.
تروور ورتی، یکی از نویسندگان این مقاله و دیرینه‌شناس دانشگاه فلیندرز گفته: «عقاب قدرتمند گاف، بسیار بزرگ بوده؛ بزرگتر از هر عقاب دیگری از هر قاره دیگر؛ تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه بزرگترین عقابی که در گذشته در جزایر نیوزیلند و کوبا یافت شده بود و منقرض شده و حدودا ۱۳ کیلوگرم وزن داشته.»
یک کپسول کوچک به اندازه نخود که حاوی عنصر رادیواکتیو سزیم ۱۳۷ است، در حال انتقال از معدن تا مقصد گم شده بود. این مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری کار یافتن کپسول گمشده را بسیار دشوار کرده است.
یکی از نگرانی‌های بزرگ بشر همواره توسعه بیش از حد هوش مصنوعی و از کنترل خارج شدن روبات‌ها بوده است. در اوج چنین نگرانی‌هایی، یک روبات با بهره از هوش مصنوعی (AI) مشغول بازی با یک انسان است. نتیجه بازی را خودتان در ویدئوی زیر تماشا کنید./همشهری آنلاین
توئیتر باشگاه فولام در واکنش طنز به اخراج فلیکس مرتکب اشتباه فاحشی شد.
رسانه آمریکایی در نسخه اولیه خبر مدعی شد که علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد پولادی و بهشاد یاورزاده زیر این نامه را امضا کردند که خودش نیز مجبور شد در ادامه متن خبر را عوض کند و در زیر آن بنویسد که اشتباه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ