نخستین اجلاس بین المللی ورزش همگانی با حضور مدرسینی از چند کشور جهان مهرماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
تعداد زیادی از تیم های لیگ برتری از هفته آینده در شهر تهران اردو می زنند تا بتوانند بازی دوستانه انجام بدهند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
رئیس فدارسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 را به شهر ارومیه داد.
۱۲ درصد از سهام گروه مالی شهر در بورس تهران عرضه اولیه خواهد شد. زمان و میزان نقدینگی مورد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران به میزبانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
نیروگاه‌های بیوگازسوز از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که عمدتاً بر اساس نوع مواد اولیه و شرایط محیطی، هزینه‌های نیروی انسانی، هزینه‌های انرژی و میزان سرمایه‌گذاری مجری طرح می‌توان نسبت به انتخاب تجهیزات مورد استفاده در پروژه اقدام کرد.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
محله عودلاجان میزبان خانه‌هایی بسیاری از این دست از جمله خانه موتمن الاطبا است؛ خانه‌ای در خیابان پامنار در کوچه‌ای به همین نام که متعلق به پزشک ناصرالدین شاه بوده است؛ خانه‌ای استثنایی در سه طبقه که در زمان خود، نادر و شاید جزو اولین خانه‌های چند طبقه تهران قدیم بوده است.
اردوی تیم‌های ملی تکواندوی ناشنوایان جهت آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان در تهران پیگیری می‌شود.
تیم ملی ایران، اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید را به میزبانی ورزشگاه آزادی پشت سر می‌گذارد.
معاون مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو از برگزاری سیزدهمین اجلاس شورای حکام این مرکز در روز چهارم اسفندماه سال جاری در تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود.
اگر شرایط آب و هوایی تهران اجازه دهد امروز و در یکی از بازی های جالب هفته سیزدهم و در استادیوم پاس قوامین هوادار با ساکت الهامی میزبان نساجی خواهد بود.
اولین همایش بین‌المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم‌های آبی با تکیه بر اقتصاد دریاپایه، توسط پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران، به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از برگزاری کارگاه بین‌المللی ارائه خدمات سلامت اضطراری در جمعیت‌های انبوه (H.E.L.P) از ۲۴ مهر به مدت ۲ هفته در تهران خبر داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مس کرمان در خانه و در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.
مس کرمان در خانه و در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.
اولین کنگره بین‌المللی سلامت در راهپیمایی اربعین پنجم شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی جمعیت هلال احمر در تهران برگزار می‌شود.
نشست تخصصی محله‌های تهران در عصر قجر با حضور علاقه‌مندان و سخنرانی داریوش شهبازی تاریخ‌پژوه و مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران به‌همت موزه‌ی نقشه برپا شد.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال تهران میرود که دو تیم عنوان قهرمانی را یدک می کشند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پنجم شهریور ماه سال جاری به ابتکار و میزبانی جمعیت هلال احمر کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ