رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی پیش بینی کرده است که در صورت وقوع زلزله 7.9 ریشتری در تهران چه بلایی بر سر برج 435 متری میلاد خواهد آمد.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
نایب رئیس مجلس با انتقاد از برگزاری کنسرتی در برج میلاد که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، گفت: شهردار تهران باید روی کنسرت‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، نظارت داشته باشد.
همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم بزرگترین نورافشانی پایتخت در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
تصاویری زیبا از تهران را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این ویدئو که تایم لپس است از بالای برج میلاد گرفته شده.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از توافق شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما برای بهره برداری از طبقه تلویزیونی برج میلاد تهران پس از ۱۵ سال خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش فاصله حرکت قطارهای خط ۷ مترو تهران در روز جمعه خبر داد.
وزش باد نسبتا شدید در تهران سبب کاهش موقت آلودگی هوا شده است. در تصاویری دریافتی فرارو کوه دماوند در غرب تهران نیز قابل دیدن است. شانش دیدن دماوند از غرب در بسیاری از مواقع سال نصیب شهروندان نمی‌شود.
فیلمی از لحظه برخورد صاعقه به برج میلاد تهران را از نگاه دوربین یک شهروند مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: به هیچ عنوان پر کردن گود برج میلاد به صرفه نبود همچنین نمی‌توان این پروژه را به همین شکل رها کنیم.
برج میلاد تهران به مناسبت سالگرد جمهوری اسلامی ایران با هلی کوپتر گل باران شد و مراسم ویژه چتربازی و پرش از فراز برج میلاد برگزار شد.
معاون شهردار تهران از پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد خبر داد و گفت: اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن‌ریزی شمع‌ها به طور کامل به اتمام رسیده است.
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
بازدید از برج میلاد تهران برای آتش‌نشانان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه رایگان است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه، به منظور مدیریت مصرف گاز، واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل بوده و امکان بازدید از این مجموعه وجود ندارد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، روز زن و مادر تمامی بانوان شهر تهران می‌توانند بصورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.
اعضای شورای شهر تهران با افزایش بودجه برای ایمن‌سازی گود برج میلاد و افزایش حقوق کارکنان شهرداری موافقت کردند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تردد روان در اطراف برج میلاد خبر داد و گفت: ترافیکی که از شب گذشته در بزرگراه بابایی به دلیل نشستی لوله آب برقرار بود همچنان ادامه دارد.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتکو با رادیو تهران تاکید کرد مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد تهران بدون حضور تماشاگران فوتبال برگزار می شود.
مراسم رونمایی از این جام که برای اولین بار وارد تهران می‌شود ساعت ۱۴ روز پنج شنبه دهم شهریور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با رویکرد بررسی و عملکرد برج میلاد و با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ