شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییر نام خیابان رازی در منطقه ۱۱ به نام مرحوم علی سلیمانی مخالفت و مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون نامگذاری معابر، خیابان و یا فضایی جدید به نام این هنرمند فقید پیشنهاد شود.
مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
هوای امروز در ۱۰ نقطه از پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: ۱۵ پلاک معارض بزرگراه شهید بروجردی به ارزش بیش از ٢٠٠٠ میلیارد ریال پس از ده سال با حکم دادستانی رفع معارض شد.
محمدی با بیان اینکه بیشترین تعداد ساختمان‌های ناایمن در مناطق ۱۱و ۱۲ شهر تهران است، افزود: این ساختمان‌ها بیش از ۱۰ اخطار کتبی دریافت کردند و بیش از سه جلسه حضوری هم با مالکان ساختمان‌های ناایمن برگزار کردیم و نسبت به خطرات و اینکه شهروندان زیادی در این اماکن تردد دارند، توجیه کردیم که توجهی نکردند.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت ساختمان ناایمن در این منطقه تخریب شده‌اند.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از تشییع و تدفین شهدای گمنام در مناطق ۲۱، ۱۰، ۱۹ و ۲۰ در روزهای پیش رو خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۴ تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه و دستی آسفالت در محورهای مختلف به مساحت بیش از ۱۱۴ هزار مترمربع انجام شده است.
بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۱۹ آذرماه)، کیفیت هوا درایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۲، پیروزی (منطقه ۱۳)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری منطقه ۱۹ و شهرداری منطقه ۲۱ در وضعیت ناسالم برای همه قرار دارد.
۱۰ پروژه عمرانی در چهاردهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت:با آماده سازی ۱۰ هزار کیسه شن و نمک به استقبال از زمستان رفته‌ایم.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از لایروبی و پاکسازی بیش از ۵۳ هزار متر از شبکه اصلی و فرعی آب‌های سطحی منطقه همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از رفع مشکل ۱۰ ساله خیابان عباسی در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از تفاهم مدیریت شهری و شرکت‌های فاضلاب برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری و اتصال ۱۰ هزار انشعاب خانگی به آن خبر داد.
مدیر بهره برداری آبفای منطقه چهار از کسری و کمبود ۱۰ هزار لیتر آب در هر ثانیه در تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از بهره‌برداری از نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ می‌کوشد به عنوان برند کارآفرینی در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شود.
شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک گفت: برخی متخلفان در حوالی باغ‌های سوهانک در زمین‌هایی که متعلق به منابع طبیعی است درخت و نهال می‌کارند و در نهایت با ادعای دروغین که براساس قانون حق ریشه دارند به دنبال تصرف زمین و کوه‌ها هستند. اما گشت روزانه و اقدام سریع شهرداری مانع از این نوع تصرفات و تخلفات در حریم شده به طوری‌که به‌تازگی حدود ۲۳ هزار متر زمین آزادسازی شد.
تفاهم‌نامه «واگذاری زمین دپوی خط ۱۰ مترو» به مساحت ۲۵/۸ هکتار میان شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت راه آهن شهری (مترو) تهران و حومه منعقد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ