اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه آمریکایی با انتشار تصویر 8 مهاجم سرشناس دنیای فوتبال که به تازگی به عربستان منتقل شدند از جدال سخت آنان برای آقای گلی در این فصل خبر داد.
محمود فکری که اکنون با تیم هوادار به لیگ برتر بازگشته، در هفته دوم جدالی سخت را در قزوین پیش رو دارد.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در جدالی سخت با بلغارستان سه بر صفر مغلوب حریف شد.
در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دیدار دو تیم آلمان و ایران از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این رقابتها هستند.
تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن، در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز در دیداری سخت به مصاف تیم لهستان می‌رود.
بعد از شکست شش گله مقابل استقلال، اکنون شاگردان ساکت الهامی جدالی سخت برابر گل گهر خواهند داشت.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
نساجی بعد از صعود به جمع هشت تیم اکنون در جدالی سخت در لیگ برتر برابر استقلال قرار خواهد گرفت.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
نشریه معتبر ورلد ساکر به بررسی تیم های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و از دیدار فولاد و الفیصلی عربستان به عنوان جدالی سخت یاد کرده است.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.
پرسپوليس بعد از دو تساوی پیاپی، اکنون در جدالی سخت مقابل گل‌گهر چشم به امتیازات کامل بازی خواهد داشت.
سعید جلالی‌راد عملکرد خوبی در مقابل سپاهان ارائه کرد ولی در روزی که تیم میزبان یکی از شناورترین بازی‌های خود را انجام داد این گلر هم درنهایت تسلیم شد.
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم های فولاد و ذوب‌آهن برای کسب رتبه پنجم به مصاف هم رفته اند.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
دانیله اورساتو، داور مشهور ایتالیایی، برای قضاوت بازی نیمه نهایی جام جهانی بین آرژانتین و کرواسی انتخاب شد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 در گروه مردان را اعلام کرد.
سرنوشت جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، تا حد زیادی به بازی برابر اتلتیکو مادرید بستگی دارد.
مهاجم ایرانی تیم السیلیه قطر آماده دیدار حساس این هفته تیمش مقابل الدحیل است.
نساجی مازندران بعد از ناکامی طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه که با ادعای مشکلات داوری همراه بوده، امروز در دیداری حساس مقابل مس در قائمشهر به میدان خواهد رفت.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ