سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی‌گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
تیم شانگهای پورت که جهانیار محبی، دستیار ایرانی در آن حضور دارد، با شش امتیاز اختلاف صدرنشین قاطع سوپرلیگ چین محسوب می‌شود.
چلسی بدون حضور شش بازیکن از فهرست تیم اولش برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی آمریکا شد.
بازیکن پیشین استقلال درباره عدم حضورش در کادر فنی این تیم توضیحاتی ارائه داد.
شش بازیکن تاثیرگذار در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، در تصمیمی عجیب این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کردند تا فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشند.
نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در حالی پیرامون باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد، آرسنال و میلان مطرح شده است که این بازیکن واکنش باورنکردنی به این موضوع داشته است.
خرید جدید تراکتور تبریز بارها خواستار گذشت هواداران این تیم بابت اشتباهات زمان حضورش با پیراهن پرسپولیس شده است اما همچنان پرشورها از او ناراحتند.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، فصل آینده هم به حضورش در اینتر ادامه خواهد داد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان به شایعات حضورش در استقلال همراه با جواد نکونام واکنش نشان داد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
ارلینگ هالند در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی توانست عنوان بازیکن سال لیگ برتر را به دست بیاورد.
فرانک لمپارد فاش کرد که در اولین دوره حضورش به عنوان سرمربی چلسی در سال 2019 چقدر به جذب ارلینگ هالند، ستاره فعلی منچسترسیتی، نزدیک شده بود.
سرمربی هوادار شش بازیکن جوان جدید را به تمرینات این تیم فراخوانده است.
بازیکن سابق استقلال انتقادات بابت حضورش در بازی قبلی استقلال در استادیوم آزادی را بی اساس خواند.
«الکساندر گولووین» لژیونر تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه موناکو فرانسه دچار آسیب دیدگی شد و حضورش در دیدار تدارکاتی مقابل ایران در ابهام قرار دارد.
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد و استقلال به ممنوعیت حضورش در تیم های لیگ برتری واکنش نشان داد و گفت: بزودی تکلیفم مشخص می شود.
بیست و شش بازیکن از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی قطر در لیگ برتر انگلیس حضور دارند و این لیگ بیشترین بازیکن را در در این مرحله از تورنمنت دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.
رافائل سیلوا بار دیگر با نمایشی قابل قبول حضورش در ترکیب ثابت استقلال را بیشتر از هرزمان دیگری تثبیت کرد.
یازده بازیکن از ۲۴ بازیکن دعوت شده به تیم ملی را بازیکنان استقلال و پرسپولیس تشکیل می‌دهند. شش بازیکن از استقلال و پنج بازیکن از پرسپولیس در این اردو حضور دارند.
سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد
بازیکن گابنی پس از این که به دلیل قانون جذب خارجی‌ها نتوانست در لیگ بیست و بکم برای گل‌گهر به میدان برود، به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان پیوست تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حضورش در ایران را قانونی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ