اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری رکوردگیری مجدد از وزنه‌برداران جهت حضور در مسابقات جهانی انجام خواهد شد.
وداع مرادی به وزنه‌برداری تیم ملی، در حالی اعلام شده است که دیگر رقیب سرشناس اما بدخلق او یعنی کیانوش رستمی در رکوردگیری اخیر تیم ملی غیبت کرد و احتمالا المپیک پاریس را از دست داده است.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به اتفاقات رخ داده در رکوردگیری تیم ملی، از خداحافظی سهراب مرادی وزنه بردار سنگین وزن ایران خبر داد و به صورت رسمی خط خوردن کیانوش رستمی را تایید کرد.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
شش وزنه‌بردار پس از پایان رکوردگیری تیم ملی از جمع اردونشینان خارج شدند.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برگزار شد.
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در رکوردگیری تیم ملی نتوانست رکوردی به ثبت برساند.
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در رکوردگیری تیم ملی نتوانست رکوردی به ثبت برساند.
دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان پس از چندماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت در رقابتهای رکوردگیری تیم ملی شرکت کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری این تیم برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری از غیبت کیانوش در رکوردگیری اظهار بی‌اطلاعی کرد.
در روزی که نفرات باتجربه اغلبا در حد و اندازه خود کار نکردند، علیرضا یوسفی توانست به صورت غیررسمی رکورد جهان را جابجا کند.
سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.
رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران جهت معرفی ترکیب اعزامی به مسابقات آسیایی امروز برگزار می شود.
۱۷ وزنه بردار برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران، اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: تا زمانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک رکوردگیری در پاراتیروکمان صورت نگیرد، مشخص نیست این تیم با چه تعداد ورزشکار در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری خبر داد ترکیب نهایی تیم اعزامی بانوان به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا روز سی‌ام شهریور مشخص خواهد شد.
۴ وزنه‌بردار در رکوردگیری برای حضور اردوی تیم ملی قهرمانی جهان شرکت کردند.
انتقاداتی به برگزار نشدن انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری زنان برای قهرمانی آسیا مطرح شده که مدیر تیم های ملی نسبت به آن واکنش نشان داد.
آخرین تمرینات اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با نتایج درخشانی همراه بود و دو ملی پوش موفق به رکوردشکنی غیر رسمی شدند.
در رکورد گیری تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، میر مصطفی جوادی به طور غیر رسمی رکورد دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری جهان را جا به جا کرد.
رسول معتمدی در رکورد گیری تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، رکورد دوضرب و مجموع دسته 102 کیلوگرم جهان را جا به جا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ