نوآ لایلز از ایالات متحده آمریکا مدال طلای دوی 100 متر مسابقات جهانی بوداپست را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونده المپیکی ایران به کانادا مهاجرت کرد
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
به نظر می رسد جدایی سیدحمید سجادی از وزارت ورزش با کمتر از دو سال حضور در این وزارتخانه قطعی شده است.
با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.
دونده 400 متر مانع کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شد و به مدال نرسید.
دونده حرفه‌ای اهل اتیوپی در مسافت‌های طولانی چند متر قبل از خط پایان مسابقه بزرگ آتلانتا مرتکب اشتباه عجیبی شد و نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
دختر دونده ایرانی که امروز نقره آسیا را گرفت
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.
صابر چرخی در جایگاه پنجم رقابت بین‌المللی ماراتن قرقیزستان ایستاد.
پدیده دونده ایران رکورد ملی و طلای آسیا را باهم زد
یوسف آذریان در ماده ۲۰۰۰ متر با مانع دومین طلای ایران در قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آورد.
کرمانشاه- سه دونده بانو کرمانشاهی به رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام می‌شوند.
عدم پرداخت مطالبات یک مجموعه ورزشی در شهر بروجن از سوی فدراسیون باعث شده تا این مجموعه اقدام به شکایت از دونده تیم ملی کند.
علیرضا علیزاده ستاره خط میانی تیم فوتبال گل‌گهر با شکستگی از ناحیه دنده مواجه شده است.
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
ایرنا نوشت: فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
غلامرضا علیزاده، دکترای اقتصاد می‌گوید: اگر همین روال را ادامه دهیم افراد بیشتری مخصوصا در شهر‌های بزرگ به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد. یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. دولت این طبقه را ذلیل و علیل کرد، هم ضربه گیر و علامت دهنده را از دست داد و هم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی را از کار انداخت.
امیررضا معصومی بار دیگر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نشان داد مدعی جدی تصاحب دوبنده تیم ملی است.
یک روز قبل از تاریخ‌سازی، آرزو کرد مدال طلا را به گردن بیاندازد تا همه به احترام دختری از ایران بایستند.
در جریان مرحله مقدماتی دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق شدند ركوردهاى فوق العاده اى از خود به جا بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ