کرمانشاه- سه دونده بانو کرمانشاهی به رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
معاون وزیر کار گفت: در طرح کالابرگ، مردم ۸۲۳ هزار تومان خرید می‌کنند و حدود ۶۰۰ هزار تومان آن را از یارانه خود می پردازند؛ یعنی ۲۲۳ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کنند.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
باران شدید باعث جاری شدن سیل در مقیاس وسیع و کشته شدن حداقل ۳ نفر در اسلوونی شد.
سرخه- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف سه تن گوشت قرمز فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
برخورد یک فروند هواپیما به آشیانه فرودگاه کالیفرنیا دست کم سه کشته برجای گذاشت.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
در سوانح جاده‌ای امروز در «کارس»، ازمیر و آنکارا در مجموع ۹ نفر کشته و ۳۴ تَن زخمی شدند.
به نظر می‌آید که طی ۳ روز آینده قرار است خرید‌های جدید استقلال نهایی شود.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
تشخیص سپسیس غالبا دشوار است با این حال، در کودکان بیشتر با تنگی نفس، خواب‌آلودگی و کاهش سطح هوشیاری شناخته می‌شود. یکی از نشانه‌های هشداردهنده‌ای که پزشکان از والدین می‌خواهند به آن توجه کنند، گریه ضعیف و با صدای زیر است که با گریه عادی کودک فرق دارد. همین‌طور وجود این نشانه‌ها می‌تواند هشدار دهنده باشد:
این خودرو تنها یک دستگاه و سال ۱۹۲۸ در بریتانیا تولید شد. پیشرانه آن ۹۲۵ اسب بخار خروجی داشت و برای جعبه دنده نیز از یک مدل ۳ سرعته استفاده شد.
شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، "پژمان کرزه‌ای" ورزشکار رشته دوی صحرانوردی و "بهزاد مصطفوی" دونده سه هزار متر را به مدت ۳ سال محروم کرد.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
دارنده ۳ مدال طلای آسیا از بازگشت خود به میادین و حضور در جام تختی پس از انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم.
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
نماینده خدابنده، درباره شکایت فراجا از نمایندگان گفت: نمی‌شود تریبون را از نماینده گرفت، چرا که او بازتاب دهنده جامعه است بخصوص که در این خصوص ۳ نفر از کسانی که از آن‌ها شکایت شده است از همکاران اهل تسنن ما هستند و این امر یک خطای استراتژیک است که نباید صورت می‌گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ