به نظر می رسد جدایی سیدحمید سجادی از وزارت ورزش با کمتر از دو سال حضور در این وزارتخانه قطعی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوآ لایلز از ایالات متحده آمریکا مدال طلای دوی 100 متر مسابقات جهانی بوداپست را به دست آورد.
دونده المپیکی ایران به کانادا مهاجرت کرد
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در رویدادی در کاخ سفید اعلام کرد شرکت های توسعه دهنده هوش مصنوعی از جمله متا، گوگل و اوپن ای آی تعهد داده اند محتوای تولیدی را برچسب بزنند.
دونده 400 متر مانع کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شد و به مدال نرسید.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
دونده آمریکایی قهرمان المپیک بلافاصله بعد از کسب مدال طلا از این رشته خارج و تبدیل به یکی از 10 ورزشکار بد تاریخ شد!
دختر دونده ایرانی که امروز نقره آسیا را گرفت
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.
یوسف آذریان در ماده ۲۰۰۰ متر با مانع دومین طلای ایران در قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آورد.
دونده لبنانی که به علت هم گروه شدن با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی از ادامه حضور در رقابت های جهانی دو و میدانی در لهستان انصراف داده بود، بر پایبندی به راه مقاومت تأکید کرد.
تصاویر ماهواره ای وب سایت رصد خانه زمین ناسا (Nasa Earth Observatory) نشان دهنده مقیاس  ویرانی است که زلزله در ترکیه و سوریه به وجود آورده که در نتیجه آن بیش از ۲۰ هزار نفر کشته شده اند.
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
سازمان حقوقی «انتصاف» فعال در زمینه حقوق کودک و زن، آمار تکان دهنده ای از تاثیرات جنگ و محاصره بر تحصیل کودکان یمنی ارائه داد.
وزیر کشور با بیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه نشان دهنده اوج درماندگی و نادانی است گفت: برای سپاه بزرگ ما طرح این موضوع هیچ نگرانی ای ندارد و سپاه کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.
وزیر ارتباطات از ابلاغ قوانین سرزمینی به اپراتورهای استارلینک و وان وب خبر داد و گفت: از فعالیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ماهواره‌ای در کشور به شرط رعایت قوانین استقبال می‌کنیم.
وزیر ارتباطات از ابلاغ قوانین کشور به اپراتورهای استارلینک و وان وب خبر داد و گفت: از فعالیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ماهواره‌ای در کشور به شرط رعایت قوانین استقبال می‌کنیم.
یک روز قبل از تاریخ‌سازی، آرزو کرد مدال طلا را به گردن بیاندازد تا همه به احترام دختری از ایران بایستند.
سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. طوری که در کمتر از چند روز، این جوان گیلانی به شهرت جهانی رسید و خبرنگاران و مستندسازان ایرانی و خارجی، راه خانه‌اش را در پیش گرفتند.
در ادامه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، امروز (شنبه) نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۱:۰۱.۴ دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد
در اواسط نیمه دوم زمین خوردن شجاع خلیل زاده به زعم اروگوئه‌ای با اتلاف وقت همراه شد که درگیری لفظی چند لحظه ای را بین بازیکنان دو تیم شکل داد.
در جریان مرحله مقدماتی دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق شدند ركوردهاى فوق العاده اى از خود به جا بگذارند.
هیچ انضباطی در رویه نمایندگی در حوزه انتخاباتی وجود ندارد زیرا گستردگی حوزه نمایندگی و جایگاهی که نماینده در مجلس و سطح حاکمیت دارد بر روی این رویه تاثیر میگذارد. وقتی در حوزه ای قومیت گرایی باشد نماینده مجلس در آن حوزه حکم بزرگ آن قوم را دارد و این مسئله هم تعیین کننده است، به طور کلی مولفه های شکل دهنده به رویه های نمایندگی مولفه های کثیری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ