فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر بانوان به فینال مسابقات جهانی تیراندازی راه یافت.
نرگس شهبازی به مدال طلا پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
نرگس شهبازی به مدال طلا پیکارهای بخش تالوی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
دکتر مهرداد بهرامیان، فیزیوتراپیست درباره عوارض استفاده از کوله پشتی‌های سنگین می‌گوید: استفاده از کوله پشتی‌های سنگین عوارض زیادی ازجمله درد در بازو، شانه و گردن، سوزش، سوزن‌سوزن شدن و بی‌حسی در امتداد بازو به همراه دارد. درد ناشی از استفاده از کوله پشتی‌های سنگین زمانی بروز می‌کند که اعصاب یا رگ‌های خونی زیر گردن، در میان عضلات گردن و شانه یا بین دنده اول و ترقوه فشرده شود.
مرد جنایتکار که در جریان یک اختلاف طایفه‌ای دختر ۹ ساله اردبیلی را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند
دختر رکابزن ایران در ماده المپیکی کراس‌کانتری کوهستان در رده پنجاه‌وششم جهان قرار گرفت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، صبح امروز در حالی قدم به میدان گذاشت که هارپر سون بکام همراه او برای ورود به زمین بود.
با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.
سه دونده سرعتی ایران در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به عنوان نفر اول گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دختر دونده ایرانی که امروز نقره آسیا را گرفت
نازنین فاطمه عیدیان نماینده شایسته کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقایت‌ها را کسب نمود.
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
ماموران انتظامی که با حیرت به جسد خون آلود روی صندلی عقب خودرو می‌نگریستند، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و راننده پژو را نیز با دستور تلفنی قاضی دکتر صادق صفری بازداشت کردند. طولی نکشید که مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم پاسگاه انتظامی شد و تحقیقات را در سپیده صبح آغاز کرد.
چه خبر از دختر دونده معروف ایران در ترکیه
ایرنا نوشت: فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
یک روز قبل از تاریخ‌سازی، آرزو کرد مدال طلا را به گردن بیاندازد تا همه به احترام دختری از ایران بایستند.
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
دونده ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تاریخ سازی کرد و مدال طلا گرفت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
زلفی‌گل در واکنش به این سوال که «آیا فراوان بودن مراکز فروش مقاله و پایان‌نامه، نشان دهنده وجود تقاضا برای این موارد نیست؟» گفت: اولاً که در دانشگاه‌های وزارت علوم، این موضوع بسیار نادر است و چنین اتفاقاتی نمی‌افتد. اما اگر مواردی هم باشد و گزارش شود، دفتر حقوقی وزارت علوم و دانشگاه این موضوع را پیگیری و برخورد می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ