دونده حرفه‌ای اهل اتیوپی در مسافت‌های طولانی چند متر قبل از خط پایان مسابقه بزرگ آتلانتا مرتکب اشتباه عجیبی شد و نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
فرشادان بیان کرد: اگر هیات دولت سیاست حذف ارز ترجیحی و طرح کمک معیشتی را مانع گرانی نان، دارو و بنزین می‌داند مبارک است، اما وقتی قیمت یک کیلو گوشت مرغ به ۱۱۰ هزار تومان می‌رسد یعنی دولت در سیاست اقتصادی اش اشتباه کرده، قیمت‌ها در بازار سرسام آور و نا امیدکننده است، قدرت خرید مردم پایین نیامده، قدرت خرید مردم سقوط کرده است.
آندره اونانا امروز در جریان بازی دوستانه برابر لانس بدترین گل ممکن را دریافت کرد و از وسط زمین دروازه‌اش باز شد.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید منتظر یک دربی جذاب از استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باشیم گفت: یک اشتباه باعث خواهد شد تا سرخابی ها دستشان به جام نرسد.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
تعدادی از هواداران تیم اینترمیلان که بلیت های اشتباهی خریداری کرده بودند مجوز ورود به ورزشگاه دراگائو را پیدا کردند.
ژوائو ویکتور گومز دا سیلوا، بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست 350 هزار یورو دریافت کرده است.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهل هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی گفت: یکی از اشتباهات حکومت این است که فکر می‌کند معترضین همین تعدادی هستند که در خیابان اعتراض می‌کردند؛ می‌شمرد که این‌ها ۴۰ هزار نفر بیشتر نیستند، این اشتباه است
پل پوگبا، ستاره فرانسوی، برای رها شدن از دردسر باج‌گیری برادرش و دوستان قدیمی‌اش 100 هزار یورو به آنها پرداخت کرده بود.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.
«در لبنان هم ۱۰ تا ۲۰ هزار موشک توسط حزب‌الله آماده است. صهیونیست‌ها می‌فهمند خیبریون چه کسانی هستند. کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند؛ یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.»
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ