رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: برگزاری مراسم عاشورا و عزاداری برای سبط رسول الله، گواهی بر تاثیر بزرگ و ممتد نهضت امام حسین(ع) و شهادت ایشان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌آید، ضروری باشد هر حرکتی که بوی دولتی سازی مراسم اربعین دارد به عنوان یک سم مهلک برای این حرکت معنوی عظیم، منع شود و منابع و امکاناتی که برای مراسم اربعین در ایران و عراق در نظر گرفته می‌شود، صرف توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل مسیر سفر و اقامتگاه‌ها و امکانات در دسترس زائرین باشد.
«این عاشورای ما و این روز‌های ما روز‌های زنده حسینی باشد. این چنین می‌خواست و اینچنین سفارش می‌کرد. گریستن و برپا کردن مجالس کافی نیست، حسین به این‌ها نیازی ندارد. حسین شهید راه اصلاح است، پس اگر در راه اصلاح امت جدش کوشیدیم، او را یاری رسانده‌ایم و اگر سکوت کردیم یا مانع اصلاح شدیم او را وانهاده‌ایم و یزید را کمک کرده‌ایم».
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام تردید داشتند که پذیرش قطعنامه واقعاً به جنگ پایان خواهد داد یا خیر. ایشان انتظار داشتند که جنگ با نظامی گری به نقطه مطلوب و پیروزی برسد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در نشست مشترک با همتای عراقی خود بر ضرورت حفظ شأن و کرامت زائران امام حسین (ع)، داشتن رفتار حسنه با زوّار و نیز تسهیل سفر آنان حین اربعین تاکید کرد.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور اعضای تیم ملی کاراته کشورمان برگزار شد.
اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) با هدف «دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان» به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد.
فراخوان جذب پژوهشگر و هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) منتشر شد.
آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حسن باقری و شهدای اطلاعات عملیات سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع برگزار شد.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با وجود دخالت برخی از سلبریتی‌ها در آشوب ایجاد شده، آنان مانند گذشته به راحتی کنار کشیده و بسیاری از اتفاقات را گردن نگرفتند که در مجموع به کشور و انقلاب اسلامی آسیب وارد شد.
میلیون ها دوستدار اهل بیت در بزرگترین تجمع انسانی در کربلا شرکت کرده اند.
فیلمی از لحظه ورود فیلم ورود مواکب الخالص به حرم امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: سرویس دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از ساماندهی و آرام سازی کوچه شهرستانی به عنوان یکی از بازارچه‌های قدیمی شهر تهران خبر داد.
رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق و هئیت همراه او با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) دیدار و گفتگو کردند.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در روز عاشوار ضمن یادآوری حادثه کربلا تأکید کرد عملکرد کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی، امتداد رویکرد دشمنان امام حسین(ع) است.
امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود ۶ نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز ۸ تیر ۱۴۰۱، قیمت روز خودرو ۸ تیر ۱۴۰۱ | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
زینب تمام راه را در کنار «خورشید حضور پر تلألؤ حسین (ع)» است. چه کسی بهتر از زینب حسین را می‌شناسد؟ و چه کسی بهتر از حسین، زینب را؟ او لحظه لحظه از وجود حسین نور می‌گیرد و یار و غمخوار حسین است ... در منزلگاه‌ها خبر‌های ناگوار کشته شدن سفیران امام را می‌شنود، ولی محکم‌تر از پیش گام برمی دارد. می‌شنود که حسین آب پاکی روی دست همه می‌ریزد و آخر کار را شهادت رقم می‌زند.
امام حسین علیه السلام نمونه بارز خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم دردمند بود، او با اعمال و رفتار خویش نه تنها گرهی را از زندگی گرفتاران باز می کرد بلکه چگونه خدمت کردن به دیگران را به علاقه مندان خویش و بشر دوستان عالم عملا آموزش می داد.
بر اساس شنیده‌ها فرهادی همچنان مخارج هئیت عزاداری پدرش برای امام حسین(ع) را در خمینی شهر تامین می‌کند و در هر کجای دنیا فیلم بسازد به صورت مشخص از قوانین عرفی و شرعی جمهوری اسلامی عدول نکرده و هیچ‌گاه با پخش ‌کنندگان و تولید کننده آثار سینمایی که عنادی با جمهوری اسلامی داشته‌اند، همکاری نکرد. فرهادی علی رغم پیشنهادات فراوان در آمریکا، تمایلی از خودش برای همکاری با استودیو‌های هالیوودی نشان نداد تا همچنان بر اساس پارامترهای عرفی خودش فیلم بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ