راننده کامیون موقع حرکت متوجه حضور یک پژوپارس در سایه خودرو شده است. به مدت دو ساعت حرکت نکرده تا راننده پژوپارس استراحت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
نخواندن سرود ایران توسط دختران تیم ملی بسکتبال خبرساز شده است.
فاتح فصل گذشته لالیگا، دفاع از عنوان قهرمانی را با یک تساوی بیرون از خانه آغاز کرد.
بنزما جیمی جامپ را دست خالی نفرستاد
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در اقدامی جالب با کودکان ژاپنی همبازی شد. منبع: خبرفوری
حمله تند پدر جواد نکونام به بچه: اقدام جدید محمود بابایی علیه سرمربی استقلال
یکی از کاربران توئیتر ویدئویی از خدمت رسانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت به حجاج منتشر کرد که اقدام به پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در ایام حج کرده است.
هواداران عراقی رفتار بحث‌برانگیزی هنگام پخش سرود ملی ایران داشتند.
کنایه المیرا شریفی مقدم، مجری صداوسیما به اقدام غیرقانونی مالکان برای استخدام شرخر علیه مستاجران را در ویدئوی زیر ببینید.
به گفته دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری برگشت‌های اداری و عفونت‌های ادراری شدید منجر به معافیت سربازی می‌شود.
خبرگزاری فارس ویدیویی از تذکر لسانی بابت حجاب در متروی تهران منتشر کرده است. در این ویدیو متصدی مترو و یک خانم با پوشش چادر نسبت به تذکر به دخترهای بدون روسری اقدام می‌کنند.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
مجری برنامه فوتبال برتر از علی فتح الله زاده خواست دیگر درباره او مثالی نزند.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
هادی چوپان بدنساز ایرانی که با قهرمانی در مستر المپیا حسابی به شهرت رسیده است در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد.
در بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از اعلام پنالتی به سود قرمزها، هواداران سپاهان که از تصمیم داور ناراضی بودند، اقدام به پرتاپ نارنجک دستی کردند.
در روز‌هایی که شهر تهران با بارندگی برف و باران مواجه است، اقدام زیبای یک سرباز در روز بارانی تهران برای عبور عابران سوژه کاربران مجازی شد.
تیم هورسان رامسر از این پس در بازی‌های خانگی خود از ویدیو چک استفاده می‌کند.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.
ظهر هوا بشدت گرم می‌شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته است؛ لذا باوجود قوانین و سخت گیری‌های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه‌های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیم‌ها جهت رفاه این عزیزان در اتاق‌ها قرار دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ