نشست خبری پاکو خمس پیش از بازی استقلال در سالن نشست خبری باشگاه تراکتور برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتراض جدی و نگرانی شدید باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس به خاطر برگزاری بدون تماشاگر بازی سرخپوشان را اعلام کرد.
آنطور که گفته می‌شود مغانلو دیگر تمایل چندانی برای ادامه بازی در سپاهان ندارد و این باشگاه هم آنقدر مهاجم در خط حمله دارد که دغدغه از دست دادن این مهاجمش را نداشته باشد، حتی دو، سه بازیکن پرسپولیس هم که ارتباط خوبی با شهریار دارند در جریان این انتقال بوده و آن را به اطرافیان خود نیز گفته‌اند.
باشگاه آلکمار هلند با صدور بیانیه‌ای از رفتار هوادارانش در بازی دیشب مقابل وستهم و حمله به هواداران این تیم انگلیسی عذرخواهی کرد.
پاری سن ژرمن با هواداران افراطی این باشگاه آشتی کرده و از آنها خواسته در آخرین بازی فصل برای جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تصمیم گرفته با تیم به اودینه نرود و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیروزی تیمش برابر استقلال را به هواداران این تیم تقدیم کرد و گفت: قبل از بازی گفته بودم که آماده بردن حریف هستیم.
روز گذشته هواداران سپاهان استقبال خوبی از اولین بازی فصل تیم‌ محبوب‌شان به عمل آوردند.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
هواداران شارلروا یک‌صدا علیه رئیس ایرانی این باشگاه شعار سر دادند و بازی مقابل میشلن را متوقف کردند.
هواداران لیورپول تصمیم گرفته‌اند به دو اتفاق امروز، به فروش گذاشته شدن باشگاه توسط مالکان آمریکایی و مشخص شدن بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به شوخی و طنز واکنش نشان دهند.
هواداران باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن در بازی شب گذشته مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی، با برافراشتن پارچه نوشته هایی از ملت فلسطین و اهالی غزه حمایت کردند.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری در دیدار کلن و نیس هیچ ارتباطی به هواداران این تیم نداشته است.
با توجه به گذشت ۳ هفته از حضور زنان برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی، باشگاه نساجی درخواست رسمی خود را برای حضور زنان در بازی هفته آتی به سازمان لیگ ارسال کرد.
اعتراضات شدید هواداران سپاهان قبل، حین و بعد از بازی با ذوب‌آهن حملات رسانه‌ای دو باشگاه را در پی داشت.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.
هواداران چلسی بعد از اشتباه عجیب ادوارد مندی، دروازه‌بان این تیم، در بازی امروز مقابل لیدز به شدت از او انتقاد کردند و خواهان فروش این سنگربان سنگالی توسط باشگاه شدند.
یورگن لوکادیا پس از اولین تمرین خود در ورزشگاه کاظمی از باشگاه و هواداران تشکر کرد.
یورگن لوکادیا پس از اولین تمرین خود در ورزشگاه کاظمی از باشگاه و هواداران تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ